امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28347 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازدید نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون از شعب استان تهران

خبرایران: عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از شعب تهران و شهرستان‌های استان تهران ضمن بررسی شاخص‌های عملکردی شعب، سیاست‌های کلان و خط مشی‌های بانک را به همکاران شعب یادآور شد.
بازدید نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون از شعب استان تهران

عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در این بازدیدها بر پیگیری و اجرای دقیق و فوری طرح‌های اشتغال پایدار، اشتغال روستایی، چشمه تعاون و فروش اوراق با سود 20 درصد تأکید کرد و افزود: دو طرح بزرگ و مهمی که رئیس‌جمهور هم تأکید بسیاری بر اجرای دقیق آن دارند و بانک توسعه تعاون عاملیت هر دو طرح را بر عهده دارد، اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار است.

نجفی خاطرنشان کرد: روسای شعب باید پویایی بیشتری در این دو بخش از خود نشان دهند و از طریق ارتباط مداوم به نهادهای مرتبط نظیر ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرمانداری‌ها از این فرصت برای ارائه خدمت و کمک به ایجاد اشتغال در کشور استفاده نمایند.

عضو هیئت‌مدیره همچنین طرح چشمه تعاون را از دیگر طرح‌های مورد پیگیری بیشتر شعب عنوان نمود و افزود: این طرح در راستای رسالت اصلی بانک توسعه تعاون قرار دارد و باهدف توسعه بخش تعاون دنبال می‌گردد.

نجفی همچنین با اشاره به‌ضرورت پایش دقیق و مدام عملکرد شعب تصریح کرد: بانک یک بنگاه اقتصادی بزرگ است و لازم است همواره به‌صورت ماهانه، هفتگی و حتی روزانه رصد گردد تا باهدف گذاری و برنامه‌ریزی دقیق، همهٔ منابع موجود را در راستای اجرای اهداف تعیین‌شده بکار گیرید.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم عملکرد فرا منطقه‌ای روسای شعب خاطرنشان کرد: شعب باید فرا محله‌ای فکر و عمل کنید و با تسلط به زیروبم دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های بانک و شناخت کامل طرح‌های بانک، برای بازاریابی در سایر نقاط و سایر مشتریان هدف نیز برنامه داشته باشید.

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون رعایت حقوق مشتری را بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: بهبود متغیرهای محیطی و ایجاد محیط دلپذیر در شعب، حق مشتری است.

شایان‌ذکر است عضو هیئت‌مدیره با همراهی مشاور مدیرعامل و مدیرامورشعب از کلیه شعب استان تهران بازدید کردند.

     

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب