امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28346 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری کارگاه آموزشی دوروزه بازرسان بانک توسعه تعاون

خبرایران: کارگاه آموزشی ویژه بازرسان بانک توسعه تعاون با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره و بازرس کل سازمان بازرسی کل کشور در سالن همایش مرکز آموزش و پژوهش برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزشی دوروزه بازرسان بانک توسعه تعاون

حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این نشست ضمن تأکید بر نقش آموزش در بالا بردن سطح آگاهی کارکنان افزود: بازرسان در عین اقتدار باید رفتاری آموزشی و حمایتی در قبال کارکنان داشته باشند و کارکنان نیز باید خود را کنار و همراه بازرسان بدانند.

مهدیان با اشاره به عملکرد مثبت و روبه‌جلوی امور بازرسی و تأکید بر تداوم و پیشرفت هر چه بیشتر آن خاطرنشان کرد: آموزش و اطلاع‌رسانی به هنگام می‌تواند از بروز مشکلات ناشی از عدم آگاهی جلوگیری نماید.

وی نقش و جایگاه بانک توسعه تعاون را در بخش تعاون و ایجاد اشتغال بسیار مهم ارزیابی کرد و بر اجرای تکالیف محول شده در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی تأکید نمود و خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون با سعی و تلاش کارکنان صف و ستادی توانسته است قدم‌های گسترده و رو به جلویی را در جهت پیشرفت و رسیدن به اهداف عالی بانک بردارد و از فرصت‌های لازم کمال استفاده را نماید.

در ادامه سعید معادی مدیر امور بازرسی هدف از برگزاری این کارگاه را توانمندسازی کارکنان بخش بازرسی و فراهم‌سازی زمینه هم‌اندیشی و هم‌افزایی در راستای افزایش اثربخشی نظارت و همچنین ارتقاء سلامت اداری و مالی دانست.

وی حضور بازرس کل سازمان بازرسی کشور را در این کارگاه مهم دانست و بر تعامل هر چه بیشتر با این نهاد دولتی تأکید کرد و افزود: بانک توسعه تعاون دربازرسی سیستمی جزو بانک‌های پیش رو می‌باشد و نظارت را بر پایه اجرای قوانین و مقررات و رفتار بازدارنده و پیشگیرانه پیگیری می‌نماید.

   

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب