امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28322 تاریخ انتشار: جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۴:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

144 هزار فیش عوارض نوسازی در شمال تهران در حال توزیع است

خبرایران:بیش از 144 هزار و 800 هزار فیش عوارض نوسازي،مشاغل و بهای خدمات مدیریت پسماند سال 96 در محله هاي شمال تهران در حال توزیع است.
144 هزار فیش عوارض نوسازی در شمال تهران در حال توزیع است

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه یک حسن مشیدی رييس اداره درآمد و نوسازي شهرداري اين منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : توزیع  فیش های عوارض نوسازی، مشاغل و بهای خدمات مدیریت پسماند سال 96 ، در  بیش از 2 هزار و 269 بلوک   منطقه یک از اواخر بهمن  ماه سال جاری آغاز شده  و در حال اتمام است .

وی در مورد نحوه توزیع این فیش ها گفت : این فیش ها توسط بیش از 40 نفر از مامورین با کارت شناسایی و پوشش مشخص، در بین واحد هاي مسكوني و تجاري سطح منطقه يك در حال توزیع است.

مشیدی افزود: در زمان اتمام توزيع فيش ها ، مالكيني كه بنا به هر دليلي فيش عوارض به دست آنها نرسيده است می توانند همراه  با اسناد و مدارک مالکیت  به اداره درآمد و نوسازي منطقه مراجعه و فيش خود را دريافت نموده و با پرداخت به موقع آن از جوايز خوش حسابي در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: مودیانی که تا پایان اسفند ماه  مبادرت به پرداخت عوارض مربوطه نمایند، از  10 درصد جایزه خوش حسابی بهره مند خواهند شد.

 رييس اداره درآمد و نوسازي شهرداري منطقه یک با اشاره به تشکیل گروه پاسخگویی به مراجعین، گفت: کلیه مودیانی که نسبت به اطلاعات داخل فیش اعم از مالکیت، پلاک ثبتی، کد پستی و... اعتراض دارند          می توانند با اسناد معتبر خود به یکی از 11 باجه فعال این اداره مراجعه  و  نسبت به اصلاح اطلاعات اقدام نمایند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب