امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2831 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به همت انتشارات سوره مهر؛

آثار كودک محمدرضا سرشار در نمایشگاه كتاب / اصیل آباد به چاپ نوزدهم رسید

خبرایران: سه اثر كودک و نوجوان محمدرضا سرشار به زودی از سوی انتشارات سوره مهر تجدید چاپ می شوند و در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران حضور خواهند داشت.
آثار كودک محمدرضا سرشار در نمایشگاه كتاب / اصیل آباد به چاپ نوزدهم رسید

به گزارش خبرایران از پایگاه خبری حوزه هنری چاپ پنجم كتاب «سفر به جنوب» محمدرضا سرشار (رضا رهگذر) به زودی از سوی انتشارات سوره مهر وارد بازار كتاب می شود.

این اثر توسط دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری، برای نخستین بار در سال 1370 چاپ شد.

كتاب "سفر به جنوب" كه مخاطبان آن را نوجوانان تشكیل می دهند، در نخستین جشنواره كتاب كودك و نوجوان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، به عنوان كتاب تقدیری برگزیده شد و جایزه گرفت.

غیر از خدا هیچكس نبود نیز به چاپ یازدهم رسیده است. این اثر مجموعه داستان قدیمی از سرشار است كه برای كودكان سال‌های آخر دبستان و دوره راهنمایی مناسب است.

سرشار در این كتاب، شش داستان با موضوعاتی چون «نعمت هوش»، «ایثار»، «روزی حلال» و... را گرد هم آورده است و بازتولید مجموعه‌ای از داستان‌های قدیمی است.

چاپ نوزدهم "اصیل آباد" این نویسنده نیز توسط انتشارات سوره مهر در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی كتاب عرضه خواهد شد. چاپ اول  این اثر در اردیبهشت 1357 - قبل از پیروزی انقلاب - منتشر شده است.

كتاب «اصیل آباد» از سری كتاب‌های گروه سنی نوجوانان، داستان زندگى مردمی است كه در روستا با تكیه بر تولیدات خودشان و براساس فطرت، سادگى و پاكى گذران زندگی می‌كنند.

گفتنی است محمد رضا سرشار در بخش آثار بزرگسال خود هم امسال با دستی پر به نمایشگاه كتاب تهران می آید و چهار مجلد نخست از مجموعه هفت جلدی قصه‌‌های انقلاب را از سوی انتشارات سوره مهر در دست چاپ دارد.

روی دیوار، پای تخته سیاه، همه گفتند مرگ بر شاه و به دنبال پدر عناوین این كتاب ها است.

همچنین دو كتاب "داستان برای گشایش درهای آسمان" و "غوطه خوردنی غریب در داستان" از محمد رضا سرشار نیز توسط انتشارات سوره مهر در نمایشگاه كتاب در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب