امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28306 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قبادی: زیورآلات از مهمترین ملحقات مدولباس در تمامی رویدادهای جهانی است

خبرایران: قبادی در آئین آغاز بکار بخش زیورآلات هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، زیورآلات را از مهمترین ملحقات مدولباس در تمامی رویدادهای جهانی و به ویژه جشنواره فجر برشمرد.
قبادی: زیورآلات از مهمترین ملحقات مدولباس در تمامی رویدادهای جهانی است

به گزارش خبرایران از ستاد خبری هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، آئین آغاز بکار بخش زیورآلات هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، صبح روز 5 شنبه دهم اسفندماه 96 در تالار وحدت و با حضور جمعی از فعالان، اعضای هیئت داوران و هنرمندان عرصه طراحی و ساخت زیورآلات برگزار شد.

حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و رئیس هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، در این مراسم با اشاره به ارسال آثاری مبتکرانه و مبدع در عرصه زیورآلات به دبیرخانه جشنواره اظهار داشت: آثاری بدیع و مبتنی بر استعدادهای نو با موضوع خلیج فارس در بخش زیورآلات جشنواره به نمایش درآمده و این درحالی است که طی دو سال گذشته، موضوع زیورآلات به شکل جدی در دستور کار ما قرار گرفته است.

قبادی، زیورآلات را از مهمترین ملحقات مدولباس در تمامی رویدادهای جهانی و به ویژه جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر برشمرد و گفت: بخش زیورآلات به عنوان یکی از موضوعات مهم و در جایگاه یکی از بخش های اصلی جشنواره برپا شده است و ما شاهد آنیم که هنرمندان خلاق کشور از زیست بوم خلیج فارس گرفته تا اعماق آن، ایده‌های بسیار متنوعی را در بیش از 500 اثر رسیده به دبیرخانه، دستمایه اثر هنری خود قرار داده‌اند.

 هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از ششم تا سیزدهم اسفندماه همزمان در تهران و چندین استان کشور برگزار می‌شود و بخش زیورآلات نیز تا روز پایانی در تالار وحدت میزبان علاقه مندان خواهد بود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب