امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2830 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیر مركز مطالعات و انیمیشن حوزه هنری خبر داد؛

20 جلد از مجموعه كتاب های شكرستان در نمایشگاه كتاب

20 جلد از مجموعه 100جلدی كتاب های شكرستان كه به همت مركز مطالعات و انیمیشن حوزه هنری به نگارش درآمده در نمایشگاه كتاب تهران شركت می كند.
20 جلد از مجموعه كتاب های شكرستان در نمایشگاه كتاب

به گزارش خبرایران، سید مسعود صفوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری در آستانه برگزاری نمایشگاه بین المللی كتاب تهران درباره مجموعه كتاب های 100 جلدی شكرستان گفت: از این مجموعه 100 جلدی كه نگارش آن از ابتدای سال 92 آغاز شده بود، مراحل نهایی 20 جلد از آن به پایان رسیده و برای چاپ به انتشارات سوره مهر فرستاده شده است.

صفوی با بیان اینكه 20 جلد از مجموعه شكرستان به نمایشگاه كتاب امسال خواهد رسید، خاطر نشان كرد: هر جلد از این كتاب ها قصه ای را روایت می كند كه در 24 صفحه و 4 رنگ برای كودكان تولید شده است.

مدیر مركز مطالعات و انیمیشن حوزه هنری با اعلام اینكه تصاویر در هر جلد از این مجموعه برگرفته از تصاویر شكرستان هستند، ادامه داد: در حال حاضر تصویرگری نیمی از كل این مجموعه 100 جلدی به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینكه قصه هر جلد در سه مرحله ویرایش می شود، گفت: متون نوشته شده در فرآیند تولید این مجموعه از سوی شورای نویسندگان سه بار بازبینی می‌شود تا نگارش مجموعه كتاب‌های شكرستان به بهترین شكل انجام شود.

این تهیه كننده انیمیشن بیان داشت: قصه های این مجموعه كتاب برگرفته از مجموعه انیمیشن آن است با ذكر این نكته كه قصه های كتاب با قصه های فیلم یا انیمیشن متفاوت هستند. در این مجموعه قصه برای كتاب نوشته می شود.

شایان ذكر است عوامل تولید و گردآورنده مجموعه كتاب های شكرستان را مسعود صفوی دبیر، حسین صافی مدیر هنری، الناز بهنام  دبیر اجرایی و مدیر محتوایی، سید جواد رهنما ویراستار محتوایی، مرتضی نائیجی و زینب پسوندی گرافیست، پیام ابراهیمی، محمد برآبادی، مجید راستی، سروش چیت ساز، وحید پور افتخاری، سید جواد رهنما، سولماز خواجه وند، سهیلا كاویانی و لیلا معظمی به عنوان شورای نویسندگان، تشكیل می دهند.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب