امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28241 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهدی نایبی درنشست خبری اعلام کرد؛

الوپیک نمونه خوبی برای بازگشت ایرانیان به ایران است/ استخدام 20 هزارنفردرالوپیک/ افراد فعال درشرکت الوپیک بیمه تامین اجتماعی نمی‌شوند/ استخدام‌ نیرو توسط ما ازطریق تبلیغات خیابان نوعی ویزیتوری است/ امکان بروز هیچ گونه تخلفی در شرکت الو پیک وجود ندارد

خبرایران: مدیرعامل و بنیان گذار شرکت الوپیک گفت: افرادی که درشرکت دانش‌بنیان الوپیک فعالیت می‌کنند بیمه تامین اجتماعی نمی‌شوند و اما آنها نام‌شان از سوی شرکت دانش‌بنیان ما در سایر ارگان‌ها به ثبت رسیده و با توجه به کارت ویژه‌ای که در اختیار دارند می‌توانند از ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف خدمات دریافت کنند.
الوپیک نمونه خوبی برای بازگشت ایرانیان به ایران است/ استخدام 20 هزارنفردرالوپیک/ افراد فعال درشرکت الوپیک بیمه تامین اجتماعی نمی‌شوند/ استخدام‌ نیرو توسط ما ازطریق تبلیغات خیابان نوعی ویزیتوری است/ امکان بروز هیچ گونه تخلفی در شرکت الو پیک وجود ندارد

به گزارش خبرایران، نشست خبری « شرکت دانش‌بنیان الوپیک» امروزیکشنبه 6 اسفند ماه 1396 با حضور«مهدی نایبی» مدیرعامل و بنیان گذار شرکت الوپیک و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سرای محله نظامی گنجوی برگزارو دراین نشست خبری «مهدی نایبی» مدیرعامل شرکت الوپیک اظهارداشت: شرکت الوپیک به عنوان یکشرکت دانش‌بنیان هم اکنون در تهران، کرج، مشهد نمایندگی دارد و طی ماه‌های آینده دو دفتر در شیراز و یزد افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت الوپیک با اشاره به تحربیات خود در زمینه فعالیت در شرکت های استارتاپی تصریح کرد: خودم و شریکم سالیان سال در خارج از کشور زندگی کردیم و فعالیت استارت آپی داشتیم و فعالیت الوپیک نمونه خوبی برای بازگشت سایر ایرانیان به کشوراست.

وی خاطرنشان کرد: طی یک ماه آینده قرار است 20 هزار نفر در راستای مبارزه با بیکاری در این شرکت مشغول به کار شوند و تمامی درخواست‌ها برای حمل بار در این شرکت ثبت می‌شود و امکان بروز هیچ‌گونه تخلفی وجود ندارد.

نایبی ابرازداشت:بررسی فعالیت الوپیک با سایر کشورها مانند کره بیانگر این است که در کشورها بازار آماده وجود دارد و اگر کار از نظر اجرایی درست باشد بازار ایران بهترین بازار برای فعالیت است و شرکتی مانند الوپیک نمی تواند در جایی که تلفن هوشمند و اینترنت مناسب ندارد، راه اندازی شود و علاوه بر آن ما در ایران رقیب نداریم.

وی ادامه داد: مانند سنگاپور ما به دنبال ایجاد شهر هوشمند هستیم که با شورای شهر نیز رایزنی های آن صورت گرفته الوپیک به عنوان شرکت دانش‌بنیان در راستای استارت‌آپ‌های هوشمند و با زیرساخت‌های یک شهر هوشمند فعالیت می‌کند و سیستم‌هایی وجود دارند که اطلاعات مشتریان را ذخیره کرده و این موضوع در سلامت رساندن اقلام به دست آنها تاثیرگذاراست.

نایبی با اشاره به اهمیت یک شهر هوشمند برای فعالیت استارت‌آپ‌ها درتهران ابرازداشت: سرعت اینترنت در ایران مانعی برای رشد ما نبوده و ما روزانه می‌توانیم تعداد درخواست‌های بسیاری را پاسخگو باشیم و ارگان‌های صنفی رقیب شرکت‌های دانش‌بنیان نیستند و سیستم‌ها با روند مدرن تغییر می‌کنند و ما توانسته‌ایم تاحدود زیادی مسائل و موضوعات خود را با اتحادیه‌ها جلو ببریم.

وی افزود: کسانی که با ما هکاری می‌کنند بالطبع مطمئن‌اند که فعالیت آنها یک بازار اقتصادی برای‌شان به همراه خواهد داشت اما این به این معنی نیست که ما بخواهیم کل بازار سنتی پیک‌ها را از بین ببریم.

مدیرعامل شرکت الوپیک اضافه کرد: افرادی که در این شرکت دانش‌بنیان فعالیت می‌کنند بیمه تامین اجتماعی نمی‌شوند و اما آنها نام‌شان از سوی شرکت دانش‌بنیان ما در سایر ارگان‌ها به ثبت رسیده و با توجه به کارت ویژه‌ای که در اختیار دارند می‌توانند از ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف خدمات دریافت کنند.

وی تاکید کرد: تسهیلاتی در اختیارشرکت‌های دانش‌بنیان قرار می‌گیرد وزمانی که یک سال پیش کار خود را آغاز کردیم حتی مکان مناسبی برای حضور موتور سوارها وجود نداشت اما صندوق حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری تسهیلاتی از جمله زمین را در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار می‌دهد که این موضوع می‌تواند به رشد این سبک شرکت‌ها کمک کند.

نایبی درخصوص استخدام‌ نیزتوسط شرکت الوپیک ازطریق تبلیغات داخل خیابان عنوان داشت: استخدام‌ نیرو توسط شرکت الوپیک ازطریق تبلیغات خیابان نوعی ویزیتوری است و به معنی استخدام نخواهد بود. در واقع ویزیتورهای شرکت ما ثبت‌نام اولیه را در داخل خیابان‌ها انجام می‌دهند و پس از آنها افراد به دفاتر استخدام مراجعه کرده که با همه این تفاسیر 50 درصد مراجعه‌کنندگان در مصاحبه‌ها رد می‌شوند و نکته حائز اهمیت این است که افراد برای استخدام در این شرکت باید ساکن تهران باشند.

وی در پایان درخصوص شیوه رصد بارهایی که به مقصد می‌رسند، گفت: لحظه به لحظه درخواست‌ها ثبت و ضبط می‌شوند و امکان بروز هیچ گونه تخلفی وجود ندارد و ما هم اکنون در تهران روزانه بین 50 تا 100 هزار سفر را انجام می‌دهیم.

بنابراین گزارش، شرکت الوپیک شناخته‌شده‌ترین پیک موتوری آنلاین تهران با مجوز رسمی اتحادیه صنف وانت بار و پیک موتوری فعالیت می‌کند و با استفاده ازآخرین تکنولوژی‌های برنامه‌نویسی و رعایت امکانات مورد نیاز کاربران، گامی برای رفع مشکل درخواست پیک موتوری در سریع‌ترین زمان ممکن و با استفاده از تیم پشتیبانی حرفه‌ای ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان و سفیران است.  

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب