امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28194 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در مسیر تعالی آسیاتک روی داد؛

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISO۲۷۰۰۱:۲۰۱۳ بدون عدم انطباق

خبرایران: شرکت انتقال داده های آسیاتک پس از استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات از سال ۹۳، برای دومین با موفق به تمدید گواهینامه استاندارد ISO۲۷۰۰۱:۲۰۱۳ از شرکت مرزبان کیفیت، نماینده انحصاری IMQ ایتالیا بدون عدم انطباق شد.
تمدید گواهینامه سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISO۲۷۰۰۱:۲۰۱۳ بدون عدم انطباق

به گزارش خبرایران از روابط عمومی آسیاتک این شرکت در سال ۱۳۹۳ توانست موفق به دریافت گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISO۲۷۰۰۱:۲۰۱۳  شده و  در ممیزی سال ۱۳۹۶ نیز با افزایش نقاط قوت نسبت به سال گذشته، بار دیگر موفق به تمدید گواهینامه مذکور بدون دریافت عدم انطباق گردید.

با توجه به این امر که امروزه امنیت اطلاعات، بزرگترین چالش در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات محسوب می شود، افزایش اعتماد از طریق حفاظت از اطلاعات مشتریان در مقابل دسترسی غیر مجاز، تغییرات، افشاء اطلاعات و همچنین مدیریت مخاطرات امنیتی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است، دومین ممیزی تمدید گواهینامه سیستم مدیریت امنیت اطلاعات با هدف انطباق فرآیندها با الزامات استاندارد و اثربخش بودن استقرار سیستم و بهبود مداوم صورت گرفت.

سیستم مدیریت امنیت اطلاعات، با افزایش اعتماد و اطمینان به مشتریان این اطمینان را می دهد که اطلاعات فرد به بهترین نحو حفاظت شده و اخذ این گواهینامه نشان از حساسیت یک سازمان، نسبت به اطلاعات مشتریان خود است. رویکرد پیاده ‌سازی اصول امنیت اطلاعات و دریافت گواهینامه بین المللی ISO۲۷۰۰۱:۲۰۱۳  ، تایید دیگری بر اعتبار شرکت انتقال داده های آسیاتک در ارائه خدمات امن می باشد.

شایان ذکر است این امر با همکاری و همراهی واحدهای IT ،امنیت اطلاعات، شبکه، اجرایی، راهبرد و فعالیت های تیمی محقق گردید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب