امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28179 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در بیست و نهمین برنامه «اتفاق ترانه»؛

آلبوم «چقدر زخویش دورم...» با صدای حسین علیشاپور رونمایی می‌شود

خبرایران: بیست و نهمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» روز شنبه پنجم اسفند‌ماه ساعت 17 در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.
آلبوم «چقدر زخویش دورم...» با صدای حسین علیشاپور رونمایی می‌شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سپهر سوره هنر؛ در جدیدترین برنامه «اتفاق ترانه»، مراسم رونمایی از آلبوم «چقدر ز خویش دورم...» با آواز حسین علیشاپور روز شنبه پنجم اسفند ماه ساعت 17 با حضور عوامل تولید و جمعی از هنرمندان مطرح كشور در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

این آلبوم موسیقی كه از تازه‌ترین تولیدات مركز موسیقی حوزه هنری به شمار می‌رود، شامل 7 قطعه موسیقی با آواز حسین علیشاپور، آهنگ‌سازی و تنظیم احسان عبایی و همراهی نوازندگانی همچون محمد فرزینالی (سنتور، کمانچه،عود) و مهدی رنگین کمان (تنبک) است.

این آلبوم توسط مركز موسیقی حوزه هنری منتشر شده و از روز یکشنبه ششم اسفند ماه در فروشگاه‌های معتبر مركز موسیقی سراسر كشور و همچنین سایت‌های معتبر موسیقی قابل تهیه است.

از دیگر بخش‌های برنامه «اتفاق ترانه» می‌توان به سخنرانی عبدالجبار کاکایی شاعر و ترانه‌سرا اشاره کرد که به بحث پیرامون «تلفیق شعر و موسیقی» می پردازد.

بخش پایانی برنامه «اتفاق ترانه» نیز به اجرای موسیقی توسط حسین علیشاپور با همراهی احسان عبایی با قطعاتی از آلبوم « چقدر ز خویش دورم...» برای مخاطبان حاضر در برنامه اختصاص دارد.

گفتنی‌ است؛ محفل شعر و ترانه «اتفاق ترانه» شنبه‌های اول هر ماه ساعت 17 درتماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود كه اجرای آن به‌عهده علیرضا بدیع شاعر و ترانه‌سرای معاصر است.

لازم به ذکر است؛ شرکت در بیست و نهمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» که به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و مركز موسیقی در حوزه هنری برگزار می شود، برای عموم علاقه مندان آزاد و رایگان است.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب