امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28159 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نمایشگاهی برای صلح در عمارت روبرو

خبرایران: نمایشگاه «ناوردگاه» با موضوع جنگ و آسیب های جنگ ، کار امیر سرافرازیان از روز جمعه 4 اسفندماه در گالری عمارت روبرو افتتاح می شود.
نمایشگاهی برای صلح در عمارت روبرو

به گزارش خبرایران از روابط عمومی مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو، "ناوردگاه" نمایشگاه چیدمان و چاپ دستی است که امیرسرافرازیان در این نمایشگاه به مقوله صلح و آسیب های جنگ می پردازد.

امیر سرافرازیان در معرفی نمایشگاه خود این طور می گوید:

" چندی پیش نمایشگاهی برپا شد و موضوع آثار، کودکانی بودند که در هنگامه جنگ از پدران و مادرانی ناشناس به دنیا آمدند و نام نمایشگاه ناشناسنامه بود.اما آثار ناوردگاه مربوط به انسان هایی است هم نسل من که اتفاقا شناسنامه داریم اما به دلیل دنیا آمدن در زمان جنگ و بزرگ شدن در آن دوران هویت نداریم. اگر هم داریم هویتی است پنهان. به هر حال دغدغه داشتن چیزی به اسم "خود"  را همواره داشته ایم. دهه 60 ایران شبیه به هیچ جایی از تاریخ نیست . آدم هایش نیز..اما جنگش شبیه همه جنگ های تاریخ پر بود از تیغ و خون و خاکستر.."

این نمایشگاه جمعه 4 اسفندماه در گالری عمارت روبرو افتتاح می شود و تا 9 اسفندماه ادامه دارد. علاقمندان همه روزه به جز شنبه ها از ساعت 16 الی 21 می توانند از این نماشگاه دیدن کنند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب