امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28149 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۵:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سید هادی مولانا در نشست خبری اعلام کرد؛

پروژه روشنا از 6 سال قبل جهت درمان سرطان با روشهای نوین کلید خورد/ سرطان ارتباط مستقیم با سن دارد/ جامعه ما متاسفانه بهداشت را خوب رعایت نمی کند/ سیگار، مواد مخدر، فست فود ، استرس، مشکلات روحی و روانی، عدم تحرک خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهند

خبرایران: مدیرعامل کلینیک روشنا گفت: مصرف سیگار، مواد مخدر، فست فودها ، استرس، مشکلات روحی و روانی، عدم تحرک و ورزش خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهند.
پروژه روشنا از 6 سال قبل جهت درمان سرطان با روشهای نوین کلید خورد/ سرطان ارتباط مستقیم با سن دارد/ جامعه ما متاسفانه بهداشت را خوب رعایت نمی کند/ سیگار، مواد مخدر، فست فود ، استرس، مشکلات روحی و روانی، عدم تحرک خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهند

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری «کلینیک روشنا؛ مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان» با موضوع معرفی روش نوین درمان سرطان imrt  بعدازظهر امروز 29 بهمن ماه 1396 با حضور«دکترسیدهادی مولانا» مدیرعامل کلینیک روشنا و اصحاب رسانه در مرکز کلینیک روشنا برگزار و دراین نشست«دکترسیدهادی مولانا»مدیرعامل کلینیک روشنا  اظهارداشت: سرطان، واژه ای است ترسناک که هر انسانی از ابتلای به آن و حتی از شنیدن نام آن بیم دارد.

مدیرعامل کلینیک روشنا تصریح کرد: اگر بشنویم یکی از دوستان یا بستگان ما به این بیماری گرفتار شده، اولین چیزی که به ذهن ما خطور می کند، نزدیک بودن زمان مرگ اوست. ولی آیا واقعا اینگونه است؟ آیا سرطان، یعنی پایان زندگی و پایان همه آرزوها؟که به نظرم این جمله اشتباه است. سرطان پایان زندگی نیست.

وی خاطرنشان کرد: سرطان ارتباط مستقیمی با افزایش سن دارد و روز به روز رو به افزایش بوده و امکان شروع سونامی سرطان در ایران وجود دارد.

دکترمولانا ابرازداشت: پروژه روشنا در حدود 6 سال است که کلید خورده و بطور خاص جهت درمان سرطان با روشهای نوین قدم برداشته است و هیچگونه مرکز تخصصی دیگری با این خصوصیات (خصوصی و دولتی) تشکیل نشده است.

وی تاکید کرد: مرکزروشنا بنا دارد که در جهت کمک به مردم جهت افزایش آگاهی،شناساندن عوامل خطر، تشخیص زودهنگام و در نهایت درمان بصورت روشهای نوین درمانی گام بردارد

مدیرعامل کلینیک روشنا عنوان داشت: روش imrt جدیدترین روش وارد شده در کشور تکنیکی هدفمند بوده و می تواند با درمان سالانه حدود 3000 بیمار از خروج ارز از کشور جلوگیری کند و جامعه ما جامعه ای است که بهداشت را خوب رعایت نمی کند. میزان مصرف سیگار در جامعه ما نسبتا بالاست. مصرف مواد مخدر در جامعه ما کم نیست. مصرف فست فودها زیاد است.

وی اضافه کرد: استرس و مشکلات روحی و روانی بسیار زیاد است. تحرک و ورزش در جامعه ما کم است. همه اینها از عوامل خطر ابتلا به سرطان هستند. در نتیجه روز به روز آمار سرطان ما نسبت به سال گذشته افزایش می یابد.

دکترمولانا از رونمایی و افتتاح یکی از پیشرفته ترین تکنیک های درمان سرطان خبر داد و تصریح کرد: تاکنون ابن دستگاه در اختیار و انحصار سه کشور آمریکایی و اروپایی بوده است و برای اولین بار در ایران اجراء می شود .و جایگاه ممتازی به ایران در منطقه می دهد .

وی در پایان سخنان خود گفت: با اجرای این تکنیک از خروج مقادیر قابل توجهی ارز از کشور جلوگیری می شود و علاوه بر آن امکان پذیریش بیمار از کشورهای منطقه و بحث توریسم درمانی هم قابل تحقق است وحتی می شود با معرفی این روش در جذب صتعت توریسم گام موثری برداشت.

 

بنابراین گزارش، کلینیک روشنا یکی از اولین مراکز تخصصی و فوق تخصصی خصوصی سرطان درایران می باشد. این مرکزبه تازگی اقدام به ساخت و راه اندازی کلینیک فوق تخصصی کانسر به نام «انستیتو روشنا» نموده است. این کلینیک در 11 طبقه شامل کلیه بخش های تخصصی و فوق تخصصی مرتبط با درمان بیماران مبتلا به کانسر از جمله بخش های: رادیوتراپی و آنکولوژی ، فیزیک ، تصویربرداری ، آزمایشگاه ، شیمی درمانی ، کلینیک های تخصصی و داروخانه می باشد.

این کلینیک با بهره گیری از پتانسیل علمی بیش از ۱۰ نفر از متخصصین رشته آنکولوژی و اساتید بنام این حیطه کاری و جذب افراد با تجربه و دارای رزومه ای غنی مرتبط با رشته خودشان سعی در بالابردن هرچه بیشتر پتانسیل علمی مرکز درمان آنکولوژی روشنا دارد.  

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب