امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2810 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۸:۵۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رونمایی از سه محصول جذاب بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران در راستای خلق فرصت سرمایه گذاری برای هموطنان و برخورداري از سود بيشتر سه خدمت جدید را روانه بازار ساخت.
رونمایی از سه محصول جذاب بانک صادرات ایران

 

 

به گزارش خبر ایران ، این بانک در راستای ارج نهادن به اعتماد مشتریان و خلق فرصت سرمایه گذاری برای هموطنان سه محصول جدید شامل: سپرده بهارانه برکت سپهر، اوج سپهر و کوتاه مدت سپهر طلایی را روانه بازار ساخت.
براساس مصوبه اخیر این بانک هموطنان می‌توانند با افتتاح سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت طلایی سپهر در کلیه شعب این بانک سود ويژه به طور روزشمار دريافت نمایند.
همچنین متقاضیان می‌توانند در قالب سپرده سرمایه گذاری بهارانه  برکت سپهر نسبت به سپرده گذاري در دوره هاي زماني دو ماهه، چهارماهه، یکساله، دو ساله و پنج ساله اقدام و از سود ویژه متناظر با مدت و کف سرمايه محاسبه سود روزشمار و پرداخت در سررسید برخوردار گردند و این بانک جهت خلق فرصت بهرمندی از سود بیشتر برای هموطنان طرح سپرده سرمایه گذاری اوج سپهر را با نرخ سود بانکی روز شمار و پرداخت ماهيانه، متناظر با مدت و کف سرمایه در دوره هاي زماني یک ماهه، دو ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه ، يکساله و دو ساله عرضه نموده است.
شایان ذکر است هموطنان گرامی برای دریافت اطلاعات بیشتر و افتتاح حساب به کلیه شعب این بانک مراجعه و یا با مرکز صدای سپهر ٠٩٦٠٢ تماس حاصل فرمایند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب