امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28091 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معرفي دبير و هيأت داوران هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر

خبرایران: دبير و هيأت داوران هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر معرفي شدند.
معرفي دبير و هيأت داوران هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر

به گزارش خبرایران از ستاد خبري هفتمين جشنوراه بين المللي مد و لباس فجر، صديقه پاك‌بين، مدرس دانشگاه، مدير گروه طراحي پارچه و لباس دانشگاه الزهرا(س) و دبير انجمن طراحي پارچه و لباس ايران به عنوان دبير هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر منصوب شد.

همچنين هيأت داوران هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر معرفي شدند و داوري بيش از 6100 اثر رسيده به دبيرخانه جشنواره را از روز دوشنبه 30 بهمن 96 آغاز كردند.

لازم به ذكر است داوري آثار اين دوره از جشنواره در چهار مرحله قبول يا رد اثر در مرحله نخست، اعطاء امتياز در مرحله دوم، راهيابي به مرحله نمايش در تالار جشنواره در مرحله سوم و انتخاب به عنوان اثر مرحله در مرحله نهايي داوري خواهند شد.

هيأت داوران متشكل از فؤاد معتمد، اميرحسين اسدي زاده، فاطمه بلغاني، فاطمه بهرامي، ماريا بشيريان، مهلا زماني و سماك جلالي از فعالان عرصه طراحي، علمي دانشگاهي، توليد و صنعت مد و لباس كشور، آثار هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر را داوري مي‌كنند.

هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از ششم تا سیزدهم اسفندماه همزمان در تهران و چندین استان کشور برگزار می‌شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب