امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28074 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آخرین وضعیت تعیین دستمزد سال 97

خبرایران:نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار درباره جلسه امروز کمیته دستمزد سال ۹۷ گفت: عدد و رقم سبد معیشت خانوار کارگری امروز به نتیجه نرسید.
آخرین وضعیت تعیین دستمزد سال 97

به گزارش خبرایران، اصغر آهنی‌ها، با اشاره به برگزاری جلسه کمیته مزد پیرامون بررسی هزینه سبد معیشت خانوار کارگری گفت: امروز این جلسه با حضور شرکای اجتماعی برگزار شد و جدول عدد ورقم مورد بررسی قرار گرفت، اما نتیجه نهایی برای ارقام تعیین نشد چرا که اقلام مختلفی در سبد معیشت کارگران تاثیرگذار است و امروز فقط خوار و بار بررسی شد.

وی ادامه داد: ارقام روز سبد معیشت کارگران از میادین تره‌بار اخذ شد و در راستای فرمول تهیه شده از سال گذشته این رقم مورد بحث قرار گرفت.

آهنی‌ها با اشاره به جلسه فردا شورای عالی کار گفت: نتیجه جلسه امروز فردا در شورای عالی کار مطرح می‌شود. ادامه بررسی‌ها پیرامون عدد و رقم در جلسات بعدی مطرح خواهد شد. امروز به نتیجه نسبی برای عدد و رقم رسیدیم اما با توجه به این که ابعاد دیگر هزینه معیشتی کارگران باید بررسی شود تا نهایی شدن این موضوع عدد و رقمی بیان نمی‌شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب