امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28045 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افتتاح ساختمان جدید شعبه کاشان بیمه دانا

خبرایران: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن درخشان، نماینده دفتر ولی فقیه شهر کاشان با اشاره به اهمیت بیمه در جامعه اسلامی گفت: در سوره رعد آیه 23 به افراد با ایمان اشاره شده است، این افراد نه تنها خودشان از ایمانشان بهره مند می شوند بلکه نزدیکان آنها نیز مورد توجه قرار می گیرند. بیمه نیز با توجه به عوایدی که برای افراد و نزدیکان آنها دارد مصداق این آیه شریفه است.
افتتاح ساختمان جدید شعبه کاشان بیمه دانا

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه دانا، وی در مراسم افتتاح ساختمان جدید شعبه کاشان اضافه کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی پیچیدگی های جامعه امروز بیشتر شده و بالطبع ترس از آینده نیز بیشتر شده است. در دنیای مدرن بیمه ترس از آینده را کم کرده است. متأسفانه برخی تعبیرهای خوبی از بیمه ندارند و فکر می کنند چون بیمه دارند هر طور که بخواهند می توانند رانندگی کنند و با این فرض که بیمه خسارتها را جبران می کند از خدمات آن سوء استفاده می کنند.

نماینده دفتر ولی فقیه شهر کاشان خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم از بروز حادثه جلوگیری کنیم اگر حادثه ای پیش آمد از بیمه استفاده کنیم تا هم شرکت بیمه توان جبران خسارتها را داشته باشد و هم اینکه افراد زیان دیده خسارت خود را به راحتی دریافت کنند.

وی در پایان گفت: حس اطمینان و آرامشی که بیمه به مردم می دهد بزرگترین خدمت به جامعه است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب