امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28021 تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه یک تهران؛

مشارکت همه جانبه ارگان های ذیربط برای ساماندهی بساط گستران تجریش

خبرایران: بساط گستران بازار تجریش، با هدف برقراری امنیت و انضباط اجتماعی با همکاری و همیاری فرمانداری شهرستان شمیرانات،نیروهای شهربان، نیروهای انتظامی، کسبه و... ساماندهی می شوند.
مشارکت همه جانبه ارگان های ذیربط برای ساماندهی بساط گستران تجریش

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس حبیب ا... تاجیک اسماعیلی در جلسه ساماندهی سد معبر بساط گستران که با حضور دکتر سیاوش شهریور فرماندار شهرستان شمیرانات ، رضا ابوالحسنی معاون دادستان و سرپرست مجتمع قضایی شمیرانات ، سردار علیپور فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران ، سردار مصدق از مسئولین نیروی انتظامی ،سرهنگ حسنوند سرکلانتر شمیرانات، نماینده اصناف، تعدادی از کسبه بازار تجریش و... برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: سد معبر مهم ترین معضلی است که با حضور دست فروشان در پیاده راه ها ایجاد می شود و شهروندان و کسبه منطقه یک خواستار برخورد ، رسیدگی و ساماندهی این موضوع از مسئولین هستند لذا باید با این موضوع برخورد مدبرانه کنیم و همه جوانب را در نظر بگیریم تا نتیجه درست را بدست آوریم .

وی گفت: یکی از مهمترین اقدامات در حال اجرا برای ساماندهی این معضل استقرار بیشتر نیروهای پلیس راهور در منطقه است که بدین منظور در تقاطع بزرگراه شهید چمران و یادگار امام (ره) محلی را برای استقرار و نزدیکی پلیس راهور و بزرگراهی به منطقه یک در نظر گرفته ایم که به زودی مستقر می شوند.

تاجیک اسماعیلی خاطر نشان ساخت: افزایش تعداد نیروهای شهربان و فعالیت آنها در دو شیفت کاری، جمع آوری انبار کالاهای دستفروشان در محدوده بازار تجریش، همراهی نیروهای انتظامی در کنار شهربانان و... از مهمترین اقدامات اجرایی در راستای ساماندهی بساط گستران است که به صورت یک فرایند مستمر اعمال می شود.

دکتر سیاوش شهریور فرماندار شهرستان شمیرانات نیز نظم و امنیت اجتماعی را مهمترین اولویت شهر دانست و گفت: برای حفظ و آرامش شهر با جدیت عمل خواهیم کرد و در کنار سایر ارگان ها هر تدبیر لازمی را اتخاذ و اجرا می کنیم تا از وقوع مشکلات و معضلات  شهری به واسطه ی این بی انضباطی ها جلوگیری کنیم. 

وی تصریح کرد: برای ساماندهی بساط گستران لازم است هم منافع صنفی و حیاتی کسبه را در نظر داشته باشیم و هم به عنوان دستگاه حکومتی که مردم ولی نعمت ما هستند مشکلات بساط گستران و ذینفعان را نیز مورد توجه قرار دهیم و با بررسی ریشه ها ، عناصر جایگزین را پیش بینی و اجرا کنیم .

فرماندار شمیرانات افزود: شهرداری با حضور نیروهای شهربان در صف اول این طرح قرار دارد و سایر ارگان ها نیز در کنار شهرداری آماده ارائه هر گونه اقدام لازم برای حل این نابسامانی هستند و از هیچ اقدامی فروگذار نیستند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب