امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27922 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برپایی پردیس «انقلاب اسلامی، اخلاق و هویت ملی» منطقه21 در مسیر راهپیمایی یوم ا... 22بهمن

خبرایران:سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 از برپایی پردیس«انقلاب اسلامی، اخلاق و هویت ملی» این منطقه در مسیر راهپیمایی یوم ا... 22بهمن در قالب 10غرفه مقابل شهرک شهید فکوری واقع در بزرگراه شهید لشگری خبر داد.
برپایی پردیس «انقلاب اسلامی، اخلاق و هویت ملی» منطقه21 در مسیر راهپیمایی یوم ا... 22بهمن

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، حسین معینی کربکندی سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با تاکید بر اهمیت زنده نگه داشتن آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل های آینده گفت: این دهه تاریخی و ماندگار به عنوان مقطع بازیابی خاطرات انقلاب اسلامی و گرامیداشت حیات دوباره ملت ایران بوده و بعنوان مبدا تاریخ نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود، بنابراین بزرگداشت هرچه باشکوه تر این دهه تاریخ ساز که در واقع پاسداری از ارزش ها و آرمان های نظام  مقدس جمهوری اسلامی است.

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 در ادامه تاکید کرد: ویژه برنامه‌های فرهنگی-اجتماعی دهه فجر با پایبندی بر اهدافی نظیر پاسداشت دهه مبارک فجر به عنوان ایام الله، تاکید بر ارتقای نشاط اجتماعی، زنده نگه داشتن یاد شهدای انقلاب اسلامی و رعایت الزامات محتوایی و تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس و ایستادگی ملت ایران، معرفی دستاورهای انقلاب اسلامی ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توجه به بیداری اسلامی و تبیین نقش ولایت به عنوان عامل وحدت و پیروزی انقلاب اسلامی در سطح این منطقه با نگاه به کلیت برنامه های اجتماعی و فرهنگی مد نظر مدیریت شهری  اجرا خواهد شد.

معینی کربکندی با اشاره به استقرار حدود سی دستگاه اتوبوس در 8مبدا منطقه21 جهت رفت و امد شهروندان ورودی غربی پایتخت به مراسم یوم ا... 22بهمن افزود: اتوبوس ها با استقرار در مقابل مساجد الغدیر شهرک دریا، حضرت رسول اکرم(ص) بلوار شاهد غربی، سیدالشهدا(ع) خیابان قباد شمالی و مسجد النبی(ص) شهرک پاسداران ناحیه یک؛ مسجد فاطمه الزهرا(س) شهرک استقلال و سرای محله فرهنگیان-آزادی ناحیه دو و همچنین مسجد جامع امام حسین(ع) شهرک وردآورد ناحیه سه منطقه21 آماده خدمت رسانی به شهروندان محترم هستند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه های متنوع برای آشناسازی کودکان با وقایع انقلاب در کانون های مادر و کودک و محوریت سرای محلات 13گانه منطقه21 افزود: بیش از بیست عنوان برنامه شاد و مفرح با مضامین انقلاب اسلامی به همراه آموزش خط سفید و بازیافت در خانه های کودک سرای محلات منطقه از قبیل پخش فیلم از صحنه های دهه فجر با موضوع تبعید امام (ره)، آموزش کاردستی و خلاقیت با موضوع زمین پاک، نقاشی و رنگ آمیزی با موضوع دستاورد های انقلاب، آموزش سرود، ایستگاه بازی با موضوع خرید به اندازه، قصه گویی با موضوع خاطرات 22 بهمن ماه، برگزاری جشن انقلاب اسلامی، قصه های زندگی امام (ره) و سبک زندگی اسلامی، برگزاری کارگاه های آموزشی، راهپیمایی نمادین، اهدای جوایز و ... در طول دهه مبارک فجر اجرایی شد.

این مقام مسئول با بیان برپایی تورهای گردشگری ویژه دهه مبارک فجر در منطقه21 برای دانش آموزان این منطقه افزود: در راستای آشنایی دانش آموزان با مکان های وقوع انقلاب اسلامی؛ ستاد گردشگری منطقه21 طی ایام دهه مبارک فجر با همکاری مدارس نواحی سه گانه اقدام به اعزام 280دانش آموز دختر و پسر در گروه های مجزا به بازدید از اماکن تاریخی و انقلابی شهر همچون کاخ نیاوران، جماران و موزه عبرت کرده است.

معینی کربکندی در پایان ضمن اشاره به آمادگی کامل منطقه21 جهت فراهم سازی زمینه های حضور هرچه باشکوه تر شهروندان در مراسم یوم الله 22بهمن گفت: امیدواریم با تلاش و خدمت گزاری هرچه بیشتر به شهروندان بتوانیم بیش از گذشته پاسدار ارزش های والای انقلاب اسلامی که ثمره مجاهدت های حضرت امام خمینی(ره) و خون شهدا است باشیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب