امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27833 تاریخ انتشار: جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

خبرناگهانی ظهر جمعه؛

علی کریمی از هدایت سپیدرود استعفا داد

خبرایران:علی کریمی بعد از شکست روز گذشته سپیدرود مقابل استقلال امروز از سمت خود در این تیم استعفا داد.
علی کریمی از هدایت سپیدرود استعفا داد

به گزارش خبرایران، سرمربی سپیدرود که در نیم فصل دوم روی نیمکت رشتی‌ها حضور یافته بود، با انتشار نامه مربوط به استعفای خود از سرمربیگری این تیم کنار رفت.
علی کریمی که طی روزهای اخیر سر و صدای زیادی در خصوص انتقاداتش از فدراسیون فوتبال و اطرافیان آن منتظر شده، اینبار با انتشار نامه استعفای خود خطاب به مالک باشگاه سپیدرود از سرمربیگری این تیم کنار رفت.
شماره هشت محبوب فوتبال ایران که در شش هدایت سپیدرود، یک پیروزی ( 2 بر 1 سپاهان)، سه شکست ( 3 بر 0 استقلال)، (2 بر 1 گسترش فولاد) و ( 3 بر 0 صنعت نفت آبادان) و دو تساوی ( 1 بر 1 استقلال خوزستان) ( 0 بر 0 پیکان) را در کارنامه خود ثبت کرده است، با کناره‌گیری از این تیم، اکنون دومین تجربه مربیگری‌اش را نیز نافرجام باقی گذاشته تا همچون دوران بازیگری‌اش غیرقابل پیش‌بینی باشد.
کریمی که روز دوشنبه باید در کمیته انضباطی حضور یابد، در خلال صحبت‌هایش در میکسدزون استادیوم آزادی در بازی روز گذشته برابر استقلال با اعلام این موضوع که پیش از حضور در این کمیته، تصمیمش را در خصوص سپیدرود اتخاذ خواهد کرد تا نماینده گیلان متضرر نشود، اکنون با انتشار نامه‌ی استعفایش به مالک این باشگاه رسما از جمع سرخپوشان رشتی جدا شد.


کریمی در این نامه اینطور نوشته است:
امروز به این نتیجه رسیدم که همیشه خواستن توانستن نیست. من مسوولیت تیم شهرم را به امید تغییرات مثبت قبول کردم. البته در این مدت کوتاه با حمایت هواداران سپیدرود و مردم خوب استان گیلان که همیشه محبت‌شان شامل حال من بوده، تا حدودی هم موفق بودم. اما گاهی اوقات اتفاقات فوتبالی و غیرفوتبالی مسیر رسیدن به هدف را ناهموار می‌کند. اینجاست که احساس می کنی رفتن موثرتر از ماندن است. به همین دلیل شاید رفتن من شوک مثبتی به تیم ایجاد کند.


من علی کریمی که همیشه اصرار به احقاق حقم را داشته و دارم، امروز این حق را برای باشگاه سپیدرود و مالک محترمش قائلم که برای بهبود شرایط تیمش هر تصمیم و تغییری در خصوص کادرفنی را اتخاذ کند. طبیعی است که به عنوان مسوول فنی تیم تابع تصمیم باشگاه خواهم بود. اما در پایان روی صحبت من با هواداران سپیدرود رشت است، این عزیزان از روزی که من و همکارانم را در جمع شان پذیرفتند تا امروز حمایتی فراتر از ما و تیم شان داشتند. بدون شک تنها راه موفقیت و حفظ تیم ادامه همین حمایت ها از هر کادرفنی است.

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب