امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2761 تاریخ انتشار: جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۹:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سرمربي تيم فوتبال استقلال پس از شکست برابر تراکتورسازی؛

فتح‌الله‌زاده بايد بماند/ من مقصرم / خدمت کردن به اين مردم لياقت می‌خواهد

امير قلعه‌نويي سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: استقلال با فتح‌الله‌زاده جام‌هاي زيادي آورده و حالا يک سال هم اينگونه شد مقصر آن من هستم.
فتح‌الله‌زاده بايد بماند/ من مقصرم / خدمت کردن به اين مردم لياقت می‌خواهد

به گزارش خبرایران، امير قلعه‌نويي پس از شکست 3 بر يک تيمش برابر تراکتورسازي گفت: بايد از هواداران به خاطر حضورشان در ورزشگاه تشکر کنم که از ما حمايت بسيار خوبي انجام دادند.

  وي افزود: به بازيکنان در دو، سه روز گذشته گفته بودم که تمرکزشان روي هيچ چيزي نباشد و فقط به قهرمان شدن فکر کنند اما ديديد که ما خوب بازي نکرديم و امروز شکست خورديم.

سرمربي استقلال با بيان اينکه بازي تا پيش از گل دوم تراکتورسازي متعادل بود، گفت: تا قبل از اينکه گل دوم را دريافت کنيم خوب بازي کرديم و بازي متعادل بود اما پس از آن کمي تمرکزمان را از دست داديم و نتوانستيم بازي خودمان را پيش ببريم.

قلعه‌نويي به قهرماني فولاد در ليگ سيزدهم اشاره کرد و اظهار داشت: بايد به فولاد بابت قهرماني در اين فصل تبريک بگويم. فرکي و شاگردانش شايسته قهرماني بودند و آنها در اين فصل بسيار خوب بازي کردند. ما هم مي‌توانستيم با پيروزي در بازي امروز در رتبه بهتري قرار بگيريم اما اين اتفاق رخ نداد.

وي در پاسخ به اين سوال که ارزيابي‌اش از ليگ اين فصل چيست، خاطرنشان کرد: بگذاريد چند روزي از ليگ بگذرد و سپس در خصوص ليگ صحبت خواهم کرد اما بايد از سازمان ليگ و کساني که براي ليگ اين فصل زحمت کشيدند تشکر کنم. برنامه اين فصل ليگ کمي فشرده بود اما بايد بگويم زمين‌هاي نامناسب ما را بسيار اذيت کرد. در کل ليگ خوبي برگزار شد که برنامه‌هاي آن با وجود کمي فشردگي بسيار منظم بود.

قلعه‌نويي در پاسخ به سوال خبرنگار تسنيم مبني بر اينکه فتح‌الله‌زاده اعلام کرده از استقلال مي‌رود اما قلعه‌نويي ماندني است گفت: آقاي فتح‌الله‌زاده مدير بسيار شايسته‌اي براي استقلال و ايران محسوب مي‌شود. اين بار دومي بود که من در زمان مديريت فتح‌الله‌زاده به استقلال آمدم اما بهتر است در اين خصوص بعدا تصميم بگيريم.

وي با بيان اينکه فتح‌الله‌زاده مدير بسيار خبره‌اي است افزود: حيف است که فتح‌الله‌زاده از استقلال جدا شود و او بايد در اين باشگاه بماند. استقلال با فتح‌الله‌زاده جام‌هاي زيادي آورده است و حالا يک سال هم اينگونه شد مقصر آن من هستم. اگر نتوانستيم در اين فصل نتيجه خوبي بگيريم و ناکام شديم من مقصر هستم و اين موضوع به مديريت و ديگران ارتباطي ندارد و آنها بسيار شايسته بودند.

سرمربي استقلال در خصوص  اينکه اعلام کرده شايد از استقلال برود گفت: بگذاريد بعد از دو بازي‌مان در ليگ قهرمانان در اين خصوص صحبت کنم. روز گذشته هم در کنفرانس خبري پيش از بازي سوءتفاهم به وجود آمد و من گفتم خدمت کردن به اين مردم لياقت مي‌خواهد. اگر لياقت داشته باشم فصل آينده هم به آنها خدمت مي‌کنم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب