امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27558 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

عوامل کلیدی موفقیت در تعمیرات موبایل

خبرایران:تعهد، تخصص و ایجاد ارزش برای مشتری از عوامل کلیدی موفقیت در تعمیرات موبایل هستند.
عوامل کلیدی موفقیت در تعمیرات موبایل

به گزارش خبرایران،مرکز تخصصی تعمیرات کوک‌موبایل در یادداشتی به بررسی انواع تعمیرات در گوشی‌های همراه پرداخت.

موبایل را می‌توان یکی از نزدیک‌ترین دوستان هر کاربری دانست. کاربران تلفن‌های هوشمند، گوشی‌های خود را همه جا در دست دارند. موبایلی که همواره در دست کاربران است، مستعد صدمه دیدن و آسیب فیزیکی است.

تعمیرات موبایل کاری پیچیده و در عین حال لذت‌بخش است و شما در صورتی که یک مرکز تعمیرات موبایل معتبر و تخصصی را بیابید که برای مشتریان خود ارزش می‌آفریند، می‌توانید با صرف هزینه کم و با اطمینان بالا گوشی یا تبلت خود را تعمیر کنید. هر تلفن همراهی ممکن است به دلیل ضربه خوردن، آب‌خوردگی، اتصال به پاوربانک و یا شارژر غیر اورجینال و ... دچار مشکلات مربوط به سخت‌افزار (لاجیک برد و همه بخش‌های مکانیکی و الکترونیکی گوشی) شود. در این صورت، بهترین گزینه برای تعمیرات گوشی‌های هوشمند، مراجعه به یکی از مراکز تخصصی تعمیرات موبایل است. مهم‌ترین خدمات تخصصی در یک مرکز تعمیرات تخصصی موبایل را می‌توان به بخش‌های زیر تقسیم کرد:

بخش تعمیر صفحه نمایش (ال‌سی‌دی) و تعویض گلس موبایل

یکی از رایج‌ترین انواع تعمیرات موبایل، تعمیر صفحه نمایش  و یا ال‌سی‌دی گلس شکسته موبایل است؛ به همین دلیل تدابیر و راهکارهای خوبی برای تعمیر آن به وجود آمده و روز به روز پیشرفت کرده است. گلس ال‌سی‌دی شکسته موبایل شما به دو شرط قابل تعویض است: ال‌سی‌دی تصویر داشته باشد و هیچ یک از قسمت‌های ال‌سی‌دی پیکسل نسوزانده باشند و یا اینکه تاچ ال‌سی‌دی لگ و تاخیر نداشته باشد و بتوانید به درستی تمام صفحه را لمس کنید.

اگر هر دو شرط بالا به صورت همزمان صادق باشد، می‌توانید بدون تعویض تاچ و ال‌سی‌دی اورجینال گوشی و تنها با تعویض گلس گوشی، تاچ و ال‌سی‌دی را تعمیر کنید. این فرآیند با استفاده از دستگاه لمینت و چسب OCA اتفاق می‌افتد و در صورت تخصصی بودن مرکز تعمیراتی، زمان بسیار کمی را از کاربر می‌گیرد. صرف هزینه کم و زمان معقول برای تعمیر ال‌سی‌دی گلس شکسته، ارزشی است که می‌توان برای مشتریان آفرید.

کوک‌موبایل یکی از همین مراکز تعمیرات تخصصی موبایل است که با توجه به اهمیت دانش و دانشگاهیان، قیمت‌های تعویض ال‌سی‌دی گلس شکسته آیفون‌ها را برای آنها همراه با تخفیف ویژه در نظر گرفته است. برای مثال می‌توانید با کلیک روی تعویض گلس، قیمت‌های مربوط به تعویض گلس (ال‌سی‌دی گلس شکسته) محصولات اپل را ببینید.

بخش آموزش تعمیرات موبایل

  تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزاری موبایل، یکی از پر درآمدترین شغل‌های حوزه الکترونیک و تکنولوژی است. بخش عظیمی از تعمیرات موبایل، مربوط به تعمیرات سخت‌افزار موبایل است. دپارتمان تعمیرات و آموزش کوک موبایل مفتخر است که آموزش تخصصی تعمیرات موبایل را با محوریت آموزش سخت‌افزار موبایل  به صورت فوق تخصصی ارایه کند. بدیهی است کارآموزانی که آموزش‌ها را فرا می‌گیرند، می‌توانند انواع و اقسام موبایل‌ها را عیب‌یابی و تعمیر کنند و از این راه منبع درآمدی عالی را برای خود ایجاد کنند.

 آنچه در بخش آموزش تعمیرات سخت‌افزارِ موبایل، در کوک‌موبایل و تحت نظر استادان مجرب و شناخته شده آموزش داده می‌شوند در ادامه آمده است

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب