امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2755 تاریخ انتشار: جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۹:۴۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

طبقه حساس اولین فیلم دو میلیاردی سال 93/ روند صعودی فروش «چ»

میزان فروش سه فیلم اکران نوروزی به بیش از 9 میلیارد تومان رسید. اکران فیلم‌های «چ»،«معراجی‌ها» و «طبقه حساس» که نمایش آن‌ها پیش از تعطیلات نوروز آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد.
طبقه حساس اولین فیلم دو میلیاردی سال 93/ روند صعودی فروش «چ»

به گزارش خبرایران، حبیب اسماعیلی، مدیر دفتر پخش «فیلمسازان مولود» درباره آخرین آمار فروش «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی گفت: این فیلم تا شب گذشته، 21 فروردین‌ماه، در تهران حدود دو میلیارد تومان و در شهرستان‌ها حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان فروش داشته و در مجموع به فروش سه میلیارد و 200 میلیون تومان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه «طبقه حساس» در تهران 30 سینمایی را در اختیار دارد و از دو روز گذشته سالن‌های دیگری در شهرهای شاهین شهر اصفهان‌، قم‌، قزوین‌ و شیراز‌ به سینماهای نمایش دهنده این فیلم اضافه شده‌اند، بیان کرد: قرار است تعداد دیگری سینما هم در روزهای آینده به چرخه اکران «طبقه حساس» افزوده شوند.

اسماعیلی همچنین گفت: نمایش «طبقه حساس» در بسیاری از شب‌ها با استقبال خوبی روبرو شده است و نمایش این فیلم، شب گذشته در سینماهای فرهنگ‌، زندگی‌، ملت‌ و آزادی تا ساعت دو یا سه بامداد ادامه داشت.

 

فروش «چ» و «معراجی‌ها»:بیش از پنج میلیارد تومان

 

امیر قطبی، از دفتر فیلمیران، پخش کننده فیلم‌های «چ» و «معراجی‌ها»، هم درباره آخرین آمار فروش این فیلم‌ها بیان کرد: «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی تا شب گذشته، 21 فروردین‌ماه، در تهران و شهرستان و پس از حدود 45 روز نمایش به فروش چهار میلیارد و 270 تومان رسیده است.

او همچنین گفت: این فیلم در حال حاضر در 80 سینمای کشور نمایش داده می‌شود که تعداد سینماهای تهران 28 سالن است.

قطبی درباره میزان فروش فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا هم اظهار کرد: این فیلم در تهران و شهرستان یک میلیارد و 170 میلیون تومان فروش داشته است که 720 میلیون تومان این رقم به فروش تهران اختصاص دارد

او با اشاره به اینکه در مجموع 45 سالن سینما در کشور این فیلم را نمایش می‌دهند‌، بیان کرد: در هفته گذشته دو سینمای دیگر هم به سینماهای نمایش دهنده این فیلم اضافه شده‌اند.

اکران فیلم «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی، یکی دیگر از فیلم‌های اکران نوروزی،‌نیز هم‌چنان ادامه دارد، اما اکران فیلم «با دیگران» به کارگردانی ناصر ضمیری یک هفته دیگر به پایان می‌رسد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب