امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27516 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

گالری «عالی» میزبان آثار تجسمی هنرمندان بیجاری

خبرایران:نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان شهرستان بیجار از تاریخ سوم بهمن‌ماه به مدت یک هفته در گالری ابوالفضل عالی به نمایش درخواهد آمد.
گالری «عالی» میزبان آثار تجسمی هنرمندان بیجاری

به گزارش خبرایران از پایگاه خبری حوزه هنری، این نمایشگاه مشتمل بر 60 اثر از سیزده هنرمند بیجاری در قالب رشته‌های نقاشی و طراحی، خوش‌نویسی، عکاسی، نگارگری و کاریکاتور است.

بنا بر این گزارش، هنرمندانی همچون ابراهیم محمد مرادی، ام‌البنین محمد شریفی، امیر احمدزاده، جمشید فرج‌وند، فاطمه عزیزی، صادق عزیزی، علی‌اصغر فیض‌الهی، علی جباریان، عمران اشرلو، کوروش کلهر، مسعود نادرزاده، مصطفی کریم‌نژاد و هیبت احمدی آثار خود را در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهند داد.

نمایشگاه تجسمی هنرمندان بیجار که به همت حوزه هنری شهرستان بیجار تدارک دیده شده است، روز سه‌شنبه سوم بهمن‌ماه از ساعت ۱۵:۳۰ در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ با حضور هنرمندان، مسئولان و علاقه‌مندان افتتاح خواهد شد.

این نمایشگاه در طول ایام هفته (به‌غیر از پنج‌شنبه و جمعه) از ساعت 9 تا 19 به مدت یک هفته، تا تاریخ دهم بهمن‌ماه پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب