امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2739 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون فرهنگی و هنری سازمان زیبا‌سازی خبر داد؛

رونمایی از 5 مجسمه شهری با موضوع کتاب در مراسم افتتاحیه

سازمان زیباسازی شهر تهران قصد دارد در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 5 مجسمه شهری رونمایی کند.
رونمایی از 5 مجسمه شهری با موضوع کتاب در مراسم افتتاحیه

«هادی مظفری» معاون فرهنگی و هنری سازمان زیبا‌سازی شهر تهران از رونمایی و نصب  5 مجسمه شهری در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: سازمان زیبا‌سازی 5 مجسمه شهری با موضوع کتاب را همزمان با افتتاح نمایشگاه رونمایی و در محل نمایشگاه نصب می‌کند.

وی افزود: همچنین به منظور زیبا سازی آثار حجمی هنری دیگری نیز در محوطه نمایشگاه قرار جانمایی خواهد شد.

مظفری با اشاره به اهمیت بعد بین‌المللی نمایشگاه کتاب تهران گفت: با توجه به اهمیت این رویداد مهم فرهنگی، سازمان زیباسازی قصد دارد پرچم کشورهای شرکت کننده در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب را در ضلع جنوبی نمایشگاه و حد فاصل خیابان قنبر زاده تا خیابان پاکستان نصب کند.

معاون فرهنگی و هنری سازمان زیبا‌سازی شهر تهران درباره فضاسازی‌ محیط درونی نمایشگاه گفت: فضا سازی درون نمایشگاه بر عهده سازمان زیباسازی است و محتوای فضا سازی اعم از شعارها و طرح‌ها نیز از سوی ستاد برگزار کننده نمایشگاه اعلام می‌شود.

وی افزود: فضاسازی محیط بیرونی نمایشگاه نیز بر عهده سازمان زیباسازی قرار دارد. همچنین سازمان زیباسازی مساعدت‌ جدی در قبال  امکانات رفاهی که مورد استفاده حجم وسیع بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد، خواهد داشت.

مسئولان سازمان زیبا سازی شهر تهران صبح امروز از فضای نمایشگاه کتاب تهران بازدید کردند و به ارزیابی محیط پیرامونی و درونی نمایشگاه کتاب پرداختند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب