امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27363 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۵:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور خبرنگاران؛

برندگان کمپین هیجان جام جهانی با مدیران خودرو معرفی شدند

خبرایران:مدیران خودرو همواره یکی از شرکت‌های خودروسازی است که به طور مداوم با مشتریان خود در تعامل است و با اجرای مسابقات و کمپین‌های جذاب اصل مشتری مداری را رعایت میکند که یکی از این کمپین‌ها هیجان جام جهانی با مدیران خودرو بود که از ۲۲ آذزماه تا ۲۲ دیماه برای خریداران ام‌وی‌ام ۳۱۵ اکسلنت اجرا شد.
برندگان کمپین هیجان جام جهانی با مدیران خودرو معرفی شدند

به گزارش خبرایران، از این رو روزگذشته مراسم قرعه کشی 3 برنده خوش‌شانس سفر به روسیه و 15 سرویس ادواری یکساله  در حضور مدیران ارشد این شرکت و اصحاب رسانه برگزار شد که طی آن آقایان عبدالحسین اسمعیل‌زاده بافقی،مازیار فلاح دخت ناصرانی،حمیدرضا کیانی راد برنده بلیط سفر به روسیه شدند.

خودرو ام وی ام 315 اکسلنت با تغییرات جدیدی که در آپشن های آن صورت گرفته بعنوان جدید ترین نسخه این مدل خودرو در حال حاضر از سوی شرکت مدیران خودرو در حال عرضه است. نصب و تعبیه سیستم صوتی حرفه ایی Vifa  دانمارک بعنوان اصلی ترین تغییر این نسخه است. وجود روف رک و همچنین اضافه شدن چراغ‌های خوش آمدگویی در زیر درب های جلو از دیگر آپشن های اضافه شده به این محصول هستند.

شرکت مدیران خودرو همواره در تلاش بوده است با برگزاری برنامه ها مشتری محور و کمپین های تبلیغاتی متعدد ارتباط تنگاتنگی را با مشتریان خودرو برقرار کند و از نظرات مختلف آنها در طول استفاده از محصولات خود با خبر شده و دربهبود محصولات و فرآیندهای مرتبط با مشتری استفاده مستمر نماید. شاید به جرات بتوان سال 96 را یکی از درخشان ترین سال های شرکت مدیران خودرو در حوزه فعالیت های مشتری محور نام برد. اجرای کمپین های جذاب مختلف و دعوت از مشتریان برای حضور و مشارکت در مدیریت این برنامه ها خود گواه این مسدله است. نقطه اتکایی همه این فعالیت ها نگاه مدیران خودرو به مقوله کسب رضایت مشتریان و ایجاد حسن شعف در استفاده از محصولات و خدمات ارائه شده است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب