امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2736 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نمايشگاه عكس «بهار نيشابور» برگزار شد

مسعود سليماني معاون سرپرست دفتر نيشابور، گفت: كانون عكس سينماي جوان همكاري خود را با مجموعه نهادهاي فرهنگي وهنري شهرستان، در جهت حمايت از اعضاي انجمن با برپايي نمايشگاه عكس «بهار نيشابور» عكاس برجسته نيشابوري محمدرضا چايفروش ادامه داد.
نمايشگاه عكس «بهار نيشابور» برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومي انجمن سينماي جوانان ايران، «مسعود سليماني» معاون سرپرست دفتر نيشابور، گفت: كانون عكس سينماي جوان همكاري خود را با مجموعه نهادهاي فرهنگي وهنري شهرستان، در جهت حمايت از اعضاي انجمن با برپايي نمايشگاه عكس «بهار نيشابور» عكاس برجسته نيشابوري محمدرضا چايفروش ادامه داد.
وي با بيام اينكه اين نمايشگاه در محل سايت گردشگري نيشابور برپا شده است، گفت: نمايشگاه عكس «بهار نيشابور» شامل 30 اثر به صورت رنگي در ابعاد 40 ×30 با موضوع طبيعت بهاري و اماكن مذهبي، تاريخي و گردشگري نيشابور در معرض ديد علاقه مندان قرار گرفته است.
سليماني بيان كرد: محمدرضا چايفروش عكاس نيشابوري با هدف معرفي طبيعت و اماكن مذهبي، تاريخي و گردشگري نيشابور به مشتاقان و به ويژه زائران، همچنين ارتباط با هنرمندان اين رشته و نقد و بررسي آثار و هم انديشي با عكاسان نيشابوري اين نمايشگاه را برپا كرده است.
وي تصريح كرد: نمايشگاه عكس «بهار در بهار» با همكاري اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري نيشابور و كانون عكس انجمن سينماي جوانان ايران دفتر نيشابور تا آخر فروردين 1393 از ساعت 8 الي 12 صبح و  16 الي20  بعد از ظهر در محل سايت گردشگري، واقع در ميدان امام رضا«ع» (باغرود) نيشابور جهت بازديد عموم باز است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب