امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2730 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۲:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مديران امور شعب تهران و شهرستان بانک پارسيان منصوب شدند

مديران جديد امور شعب تهران و شهرستان بانک پارسيان در مراسمي با حضور آقای دکتر ديواندری معرفي شدند.
مديران امور شعب تهران و شهرستان بانک پارسيان منصوب شدند

به گزارش خبرایران از روابط عمومي بانک پارسيان، در اين نشست صميمي، مديرعامل بانک با اهداي لوح تقديري، ضمن تشکر از آقاي شهيدي، مدير سابق امور شعب و تلاش بي وقفه تک تک همکاران شعب به عنوان کارکنان خط مقدم بانک، بر تقويت زيرساخت هاي سازماني لازم براي ارائه خدمات مطلوب تر به مشتريان تاکيد کرد.

گفتني است آقايان خان محمدي به عنوان مدير جديد امور شعب تهران و خليل پور به عنوان مدير جديد امور شعب شهرستان و مناطق آزاد بانک منصوب شدند.

مدير عامل با خطاب قرار دادن آقاي خان محمدي به عنوان يکي از مديران برجسته و با تجربه شبکه بانکي، ايشان را مديري برنامه محور، خلاق، نوآور و تحول گرا دانست که در بانک ملت، بانک شهر و بانک حکمت ايرانيان منشا برکات زيادي بوده اند.

ايشان همچنين ضمن تبريک به آقاي خليل پور به عنوان مدير امورشعب شهرستان ها و مناطق آزاد، از وي به عنوان يکي از نخبه هاي جوان پارسياني نام برد که سوابق اجرايي مطلوبي در کارنامه خود دارد و براي هر دو مدير جديد آرزوي موفقيت کرد.

دکتر ديواندري به انتصاب نيروهاي جوان پارسياني در ابتداي سال 93 اشاره و با تاکيد مجدد بر بهره مندي از نيروي هاي جوان بانک و اعتماد به آنها، بر شتاب توسعه فعاليت ها و استفاده بيش از پيش از نيروهاي جوان بانک تاکيد کرد.

آقاي خان محمدي مديرامور شعب تهران نيز در اين مراسم طي سخناني خود را خادم تمامي همکاران صف خواند وهدف از حضورش را نخست خدمت به کارکنان محترم پارسيان و سپس خدمت به مشتريان عنوان کرد.

مديرامورشعب تهران با اشاره به اينکه مزيت بانک پارسيان نيروهاي جوان، خلاق، با انگيزه و فرهيخته آن است خاطر نشان کرد: بايستي ارزش اين سرمايه بي بديل را ارج نهيم و با همکاري آنها در راستاي منويات مديريت ارشد بانک، آينده اي طلايي را رقم بزنيم.

خان محمدي با اشاره به اينکه امروز مباني رقابت در شبکه بانکي تغيير کرده است اظهار داشت: بانک، يک بنگاه خدماتي است و در بنگاه خدماتي نيروي انساني محور خلق ارزش است . ما در بانک تا ارزش همکاران خود را ندانيم و توانايي هاي آنها را باور نداشته و تعامل دوستانه و صميمانه با آنان نداشته باشيم، نمي توانيم اهداف عاليه بانک را محقق کنيم.

در ادامه نيز آقاي خليل پور، مدير امور شعب شهرستان و مناطق آزاد، که پيش از اين رياست حوزه جنوب تهران را به عهده داشت، ضمن تشکر از حسن اعتماد مديرعامل بانک به نيروي هاي جوان پارسيان، ابراز اميدواري کردکه بتوانيم در راستاي اهداف عاليه بانک گام هاي موثرتري برداريم.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب