امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27277 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رکورد صادرات ماهیانه پاکسان بعد از یک دهه شکسته شد

خبرایران:واحد صادرات شرکت پاکسان موفق شد در سال جاری رکورد صادرات خود را بشکند.
رکورد صادرات ماهیانه پاکسان بعد از یک دهه شکسته شد

به گزارش خبرایران از پاکسان نیوز، واحد صادرات و بازاریابی خارجی شرکت پاکسان موفق شد در آذر ماه سال جاری رکورد صادرات خود را بعد از یک دهه بشکند.

این اتفاق به دلیل بازار رقابتی که در بین شرکت های بین المللی برای تصاحب بازار های جهانی وجود دارد بسیار مهم است چرا که شرکت پاکسان توانسته با رصد دقیق بازارهای بین المللی و خارجی، با افزایش حجم صادرات خود علاوه بر موفقیت در این عرصه ارز آوری قابل توجهی برای کشور به همراه داشته باشد.

پاکسان با شعار«پیشگام در ایران و خوشنام در منطقه» توانسته در سایه هوش صادراتی و پتانسیل حرفه ای گروه بازاریابی خارجی خود سبد کاملی از انواع شوینده ها را در بالاترین سطح کیفی و بسته بندی طی آذرماه سال جاری به کشورهای هدف خود صادر نماید و با شکستن رکورد ده ساله صادرات خود مقدار 6هزار تن از تولیدات خود را در بازه زمانی یک ماهه به بازارهای هدف کشورهای CIS عراق، افغانستان و سایر کشورهای منطقه عرضه نماید.

به دلیل کیفیت بالای محصولات صادراتی پاکسان و گواهینامه های متعدد بین المللی و استانداردهای اروپایی بسیاری از کشورها به مصرف محصولات این برند خوشنام و با کیفیت تمایل بسیاری دارند و شرکت پاکسان توانسته در مقایسه با سایر رقبا در حفظ و توسعه سهم بازار صادراتی خود بسیار موفق عمل نماید.

شایان ذکر است نیازسنجی کارآمد و علمی و توجه به مصرف کنندگان نهایی و بهره گیری از همه منابع بالقوه موجود در مجموعه شرکت های عضو هلدینگ صنعت شوینده محصولات صاداتی شرکت پاکسان نظیر ارکید و گلنار در کشور عراق و افغانستان و محصولات دیگری همچون برف، پوش، پراید، سردا، ارکید، گلنار و رخشا در 16 کشور دیگر توانسته به جایگاه خوبی دست پیدا کند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب