امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27270 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بررسی حفاری شرکت های خدماتی جنوبشرق برای سال 97

خبرایران: معاون فنی و عمران شهرداری منطقه15، از ثبت تمامی درخواست حفاری شرکتهای خدماتی برای سال 97 در سامانه حفاری و بررسی آن توسط منطقه خبر داد.
بررسی حفاری شرکت های خدماتی جنوبشرق برای سال 97

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علیرضا حلاجیان با بیان مطلب فوق افزود: تمامی شرکتهای خدماتی منطقه  می توانند تا 15 بهمن ماه درخواست حفاری خود را در سامانه حفاری ثبت کنند.

وی با اشاره به اینکه شرکتهای خدماتی موظف به رعایت تمامی اصول ایمنی نظام فنی و عمرانی هستند یادآورشد: این اقدام در راستای ایجاد هماهنگی و تعاملات فی مابین،  بررسی مشکلات، تسهیل در خدمات رسانی  به شهروندان و عدم تداخل اجرای پروژه های شرکتهای خدماتی انجام می شود.

شایان ذکر است، جلسات کمیته حفاری منطقه به ریاست معاون فنی و عمران منطقه ماهانه برگزار می شود و اعضای آن را معاونین خدمات شهری و محیط زیست ، حمل و نقل و ترافیک، مدیر روابط عمومی منطقه،     نمایندگان شرکتهای گاز تهران، آب و فاضلاب تهران، برق تهران، مخابرات تهران، فاضلاب تهران و رئیس راهنمایی و رانندگی منطقه تشکیل می دهند.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب