امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2727 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون وزیر ارتباطات مطرح کرد؛

دلیل کندی سرعت اینترنت برای ثبت نام یارانه ها/ نخستین ثبت نام از استان مرکزی انجام گرفت

نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فراهم شدن امکانات زیرساختی برای ثبت نام در فاز دوم هدفمندی یارانه ها خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از تماس های غیر معقول و حملات سایبری برخی کنترل ها به صورت برخط روی سیستم اعمال شد که این امر موجب بروز کندی در چند نقطه کشور شد.
دلیل کندی سرعت اینترنت برای ثبت نام یارانه ها/ نخستین ثبت نام از استان مرکزی انجام گرفت
به گزارش خبر ایران، نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه زنجیره ای از بانکهای اطلاعاتی نظیر سیستم هویت ملی و سیستم های بانکی این امکان را فراهم کردند تا یک خدمت بزرگ در اختیار جامعه قرار گیرد اظهار داشت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و همچنین امکانات پیش بینی شده در حوزه زیرساختی، افرادی که آخرین رقم سمت راست کارت ملی آن ها "یک" بود، توانستند دو ساعت زودتر یعنی از ساعت 22 شب گذشته نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: سایت ثبت نام هدفمندی یارانه ها در نخستین ثانیه های روز بیستم فروردین ماه جاری در اختیار متقاضیان قرار گرفت که نخستین ثبت نام در نخستین ثانیه در استان مرکزی و دومین ثبت نام در استان لرستان انجام شد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران تصریح کرد: با توجه به اتصال شبکه های بزرگ بانکهای اطلاعاتی و به منظور جلوگیری از تماس های غیر معقول و حملات سایبری برخی کنترل ها به صورت برخط روی سیستم اعمال شد که موجب بروز کندی در چند نقطه کشور شد.

وی ادامه داد: این امر موجب کندی دسترسی مردم در برخی نقاط و استان های کشور شد که تا ظهر برطرف و سیستم به مرور زمان درنقاط مختلف به حالت پایدار در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه در راستای برطرف شدن کندیهای نرم افزاری، مجموعه شبکه در کنار گروه نرم افزاری و خدمت رسانی قرار گرفته است، گفت: ظرفیت اینترنتی بسیار وسیعی از امکانات و تجهیزات ارتباطی فراهم شده و مردم می توانند از این بستر استفاده کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب