امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27232 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بانک‌آفیسر وجه تمایز بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور

خبرایران:عضو هیات‌مدیره بانک ملی ایران گفت: پروژه «بانک آفیسر» اکنون به یکی از وجوه تمایز بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور تبدیل شده است.
بانک‌آفیسر وجه تمایز بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور

به گزارش خبرایران، برات کریمی عضو هیات‌مدیره بانک ملی ایران، با بیان اینکه نظام بانکی دنیا به سمتی می‌رود که مشتری برای دریافت خدمت از حضور در شعبه بی‌نیاز باشد، افزود: این روش خدمت‌رسانی در حال حاضر در بانک ملی ایران عملیاتی شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای چنین طرحی در نظام بانکی ما بسیار ضروری بود، اظهارکرد: خوشبختانه بانک ملی ایران در عملیاتی کردن آن پیش‌قدم شد و تاکنون نتایج مثبتی هم از آن دریافت شده است.

کریمی، پروژه «بانک‌آفیسر» را تسهیل‌کننده رابطه مشتری و بانک دانست و بیان کرد: متاسفانه تا پیش از اجرای این طرح، مشتریان ویژه بانک نادیده گرفته می‌شدند، اما اکنون همه آنها شناسایی شده و اعتمادشان به بانک ملی ایران بیش از پیش افزایش یافته است.

عضو هیات‌مدیره بانک ملی ایران با اشاره به این که اکانت آفیسرها باید در همه شعب بانک مستقر شوند، اظهارکرد: اجرای درست این طرح می‌تواند نظام بانکی کشور را متحول کند.

«بانک آفیسر» طرحی است که بر اساس آن مشتریان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز نیازهای بانکی خود را رفع کنند. در این طرح، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره گرفته تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و فقط از طریق پیام‌رسان «بله» انجام می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب