امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27210 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تخفیف ۵۰ درصدی جشنواره تئاتر برای دانشجویان

خبرایران:دبیرخانه جشنواره فجر در نظر دارد با رویکرد حمایت از جامعه دانشجویی، براى دانشجویان تئاتر تا سقف ۳۰۰ هزار تومان تخفیف بلیت ۵۰ درصدی و برای سایر دانشجویان تا سقف ۱۵۰ هزار تومان تخفیف بلیت ۵۰ درصدی در نظر بگیرد.
تخفیف ۵۰ درصدی جشنواره تئاتر برای دانشجویان

به گزارش خبرایران، دبیرخانه تئاتر فجر در نظر دارد با رویکرد حمایت از جامعه دانشجویی، براى دانشجویان تئاتر تا سقف 300هزار تومان تخفیف بلیت 50 درصدی و برای سایر دانشجویان تا سقف 150هزار تومان تخفیف بلیت 50 درصدی در نظر بگیرد.
لذا از دانشجویان علاقمند دعوت می‌شود در تاریخ پنج‌شنبه 21 دی‌ماه از ساعت 10 صبح تا 3 بعدازظهر، با همراه داشتن اصل و کپی کارت ملی و کارت دانشجویی معتبر به لابی سالن اصلی تئاتر شهر مراجعه کنند.

*کاترینا اوانجلاتو و شکرخدا گودرزی پنل مشترک برگزار می‌کنند

کاترینا اوانجلاتو کارگردان تئاتر و اپرای یونانی در سی‌و‌ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، به دعوت بخش بین‌الملل، پنلی تخصصی و مشترک با شکرخدا گودرزی خواهد داشت. او در حوزه تئاتر و فلسفه تحصیل و از سال 2006 در تئاتر ملی یونان تولیدات بسیاری را کارگردانی کرده است و در بسیاری از موسسات آموزشی شناخته شده، از جمله دانشگاه آتن تدریس می‌کند.

بنابراین گزارش، اوانجلاتو جوایز متعددی را تحت عنوان بهترین کارگردان، بهترین هنرمند جوان و بهترین اثر برای کارهای اجراییش دریافت کرده است. او مدت‌ها روی تراژدی‌های یونانی مطالعه کرده و در اپرای ملی یونان اجراهای متعددی را با اقتباس از این آثار به اجرا برده است.

شکرخدا گودرزی نیز با سال‌ها سابقه در نمایشنامه‌نویسی و کاگردانی، همواره نگاهی معاصر به خوانش آثار کلاسیک داشته است. وی با تسلطی که روی شخصیت‌های اساطیری و حماسی ایران دارد، اوانجلاتو را در این پنل همراهی خواهد کرد.

این دو در این پنل، به تحلیل شخصیت زنان در آثار مفاخر ملی سرزمین خود خواهند پرداخت و به مطالعه‌ای نوین در آثار شاخص دو شاعر نامدار در سطح بین‌المللی، حکیم فردوسی شاعر شاهنامه، و ارویپید تراژدی‌نویس یونانی خواهند پرداخت. از کلیه دانشجویان و علاقمندان به تئاتر، ادبیات حماسی و اسطوره‌شناسی دعوت می‌شود که در این گفتگوی بینافرهنگی جذاب شرکت کنند.

این پنل در تاریخ 2 بهمن، در سالن امیرخانی خانه هنرمندان ایرانشهر، از ساعت 17 تا 20 برگزار خواهد شد.

جشنواره تئاتر در فاصله روزهای 28 دی تا 9 بهمن برگزار می‌شود.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب