امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27158 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علت سکوت احمدی‌نژاد در وقایع اخیر/ اختصاص مکانی برای تجمعات مردمی/ پربازدیدهای ۱۷ دی را بخوانید

خبرایران:در روز یکشنبه 17 دی، پربازدیدترین خبر به سکوت احمدی‌نژاد در وقایع اخیر کشور اختصاص داشت، خبری هم درباره حذف خودروهای بی‌کیفیت از سوی وزارت صنعت با بازدید زیادی همراه شد.
علت سکوت احمدی‌نژاد در وقایع اخیر/ اختصاص مکانی برای تجمعات مردمی/ پربازدیدهای ۱۷ دی را بخوانید

به گزارش خبرایران، در سرویس سیاسی، پربازدیدترین خبر به علت سکوت احمدی‌نژاد در وقایع اخیر اختصاص داشت. مناظره صادق زیباکلام و ابراهیم فیاض درباره تفاوت اعتراضات اخیر کشور با سال 88 هم با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. از خبر مخالفت آیت الله شاهرودی برای معالجه در خارج از کشور هم بازدید زیادی به عمل آمد.

در سرویس اقتصادی، گزارشی درباره حذف خودروهایی که کیفیت استاندارد ندارند پربازدیدترین خبر بود. نزول قیمت سکه و افزایش قیمت دلار هم با بازدید زیادی از سوی کاربران همراه شد. اسامی 32 خدمه مفقود شده در حادثه نفتکش ایرانی هم نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد.

در سرویس فرهنگ، پاسخ بهاره رهنما به کنایه روزنامه کیهان پربازدیدترین خبر بود. بازگشت دوباره مجری سرشناس به عرصه برنامه‌سازی هم با بازدید زیادی روبه‌رو شد. اظهارنظر پرویز پرستویی درباره انتقادهایی که از دولت می‌شود هم دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس جامعه، گزارشی درباره فروش مدرک دانشگاه آزاد به مبلغ 9 میلیون تومان پربازدید بود. همچنین مصوبه تازه شورای شهر درباره اختصاص مکانی مشخص برای تجمعات مردمی با بازدید زیادی همراه شد. خروج قطار در خط سه مترو تهران هم در این سرویس نظر کاربران را جلب کرد.

در سرویس بین‌الملل، پربازدیدترین خبر به فردی که تجمعات اخیر کشور را رهبری می‌کرد اختصاص داشت. جزییات برخورد دو کشتی در آب‌های چین و ناپدید شدن 30 ایرانی هم دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. افشای اطلاعات جدید درباره فرد مورد علاقه دونالد ترامپ برای تصدی وزارت امور خارجه آمریکا هم با بازدید کاربران همراه شد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، متلک تصویری یک روزنامه به حدادعادل و ولایتی پربازدیدترین خبر بود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب