امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2708 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۸:۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بانک صادرات ايران پربازده ترين سهام در بورس تهران

بانك صادرات ايران در نخستين روزهاي فعاليت بورس در سال جاري عنوان پربازه ترين سهام را در بين بانك هاي خصوصي از آن خود كرد.
بانک صادرات ايران پربازده ترين سهام در بورس تهران

 

 

به گزارش خبر ایران ، ارزش معاملات سهام اين بانك در روز دوشنبه 18فروردين امسال معادل 31 ميليارد و 927 ميليون ريال بوده است. بر همين اساس و به روايت اسناد موجود، بانك صادرات ايران يكي از پربازده ترين شركت هاي فعال در بورس و پربازده ترين بانك خصوصي بورسي بوده است .اين گزارش مي افزايد اين حجم معاملات بيانگر اين است كه سهام بانك صادرات ايران يكي از محبوب ترين سهام هاي تالار معاملات بورسي است و اين موقعيت را حفظ خواهد كرد .بر اساس اين گزارش سهام اين بانك در حال حاضر با P/E معادل 33/9 يكي از بالاترين  P/Eصنعت بانكداري را بخود اختصاص داده است كه نشان از خوشبيني فعالان بازار سرمايه به سهام اين بانك مي باشد . بررسي نوسانات قيمتي سهام بانك صادرات ايران نشان مي دهد كه قيمت سهام اين بانك پس از بازگشايي در تاريخ (5/8/92) عليرغم حجم سنگين معاملات تاكنون از كمترين نوسانات قيمتي برخوردار بوده است اين در حالي است كه بسياري از سهام شركتها نوسانات قيمتي شديدي را در سه ماهه اخير شاهد بوده اند. وجود 2700 شعبه و واحد بانكي داخلي و 29 شعبه خارجي نشان از پتانسيل بالقوه موجود اين بانك بزرگ بوده كه موجب گرديده بازار سرمايه نسبت به اين سهم همواره مثبت و اميد بخش باشد. يكي از دلايل اين نگرش مثبت تحقق وعده هاي ابرازي اين بانك به سهامداران خود مي باشد بخصوص در توسعه سرمايه گذاري بسيار فعال و قدرت سودآوري آن كه عموماً درصد قابل توجه از سود ساليانه اين بانك را محقق نموده است .گفتني است اخيراً نيز برند بانك صادرات ايران به عنوان با ارزش ترين برند در بين بانك هاي كشور و جزو 500 شركت برتر دنيا از سوي نشريه معتبر بنكر انتخاب و اعلام شده است .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب