امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27028 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت بدرتک الکتریک خبرداد؛

محصولات جدید مایدیا به صورت انحصاری دراختیار شرکت بدرتک الکتریک قرار خواهد گرفت/ نسل ششم محصولات VRF مایدیا رونمایی شد/ مایدیا تهویه مطبوع ورزشگاه‌های رویدادهای بزرگی‌ مانند جام جهانی و المپیک را تأمین کرده است

خبرایران:مدیرعامل شرکت بدرتک الکتریک گفت: طبق توافقات صورت‌گرفته از این پس تمامی محصولات جدید مایدیا از جمله نسل ششم محصولات VRF، به صورت انحصاری در اختیار شرکت بدرتک الکتریک قرار خواهد گرفت.
محصولات جدید مایدیا به صورت انحصاری دراختیار شرکت بدرتک الکتریک قرار خواهد گرفت/ نسل ششم محصولات VRF مایدیا رونمایی شد/ مایدیا تهویه مطبوع ورزشگاه‌های رویدادهای بزرگی‌ مانند جام جهانی و المپیک را تأمین کرده است

به گزارش خبرایران، شب گذشته «سمینار سالانه تخصصی تهویه مطبوع مرکزی شرکت بدرتک الکتریک نماینده انحصاری کمپانی مایدیا» با حضور«نعیم مایلی کهن» مدیرعامل شرکت بدرتک الکتریک« دنیس لی» مدیر فروش خاورمیانه و آفریقا شرکت مایدیا، «پیک Peck» مدیرکل بازاریابی کمپانی مایدیا، «آخوندی» مدیرفروش بخش صنعتی شرکت بدرتک، «دکترمحمد محمود» مدیرعامل گروه بدر و اصحاب رسانه درهتل اسپیناس پالاس تهران برگزار و دراین سمینار «نعیم مایلی کهن» مدیرعامل شرکت بدرتک الکتریک در حاشیه سمینار تخصصی سیستم‌های تهویه مطبوع مرکزی مایدیا با اشاره به شرایط همکاری مشترک با شرکت مایدیا اظهارداشت: مایدیا یکی از بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های چینی است که با توجه به کیفیت محصولات خود، سیستم‌های تهویه مطبوع مربوط‌ به ورزشگاه‌های رویدادهای بزرگی‌ مانند جام جهانی و المپیک را تأمین کرده است.

وی در ادامه افزود: طبق توافقات صورت‌گرفته از این پس تمامی محصولات جدید مایدیا از جمله نسل ششم محصولات VRF، به صورت انحصاری در اختیار شرکت بدرتک الکتریک قرار خواهد گرفت.

 

دنیس لی: دربخش تهویه‌های مطبوع در حال همکاری مشترک با شرکت بدرتک الکتریک هستیم

دنیس لی، مدیر فروش خاورمیانه و آفریقا شرکت مایدیا در ادامه درجمع خبرنگاران اظهارداشت: در شرایط فعلی دربخش تهویه‌های مطبوع در حال همکاری مشترک با شرکت بدرتک الکتریک هستیم و محصولات خود را به صورت وارداتی به بازار ایران عرضه می‌کنیم.

 

مدیر فروش خاورمیانه و آفریقا شرکت مایدیا در پاسخ به این پرسش که آیا قصد تولید در ایران را دارید، بیان داشت: همان‌طور که میدانید ما در بسیاری از کشورها کارخانه‌های تولیدی خود را راه‌اندازی کرده‌ایم و در حال بررسی جهت تولید در ایران نیز هستیم.

دنیس لی ادامه داد: البته تولید در ایران بسته به میزان فروش محصولات مایدیا در این کشور است و اگر به سطح فروش خوبی برسیم، در ایران نیز تولید خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: البته تصمیمات استراتژیک این‌چنینی را دفتر مرکزی مایدیا اتخاذ خواهد کرد و ما به عنوان بخش فروش اطلاعات لازم را در اختیار آنان قرار خواهیم داد.

 

پیک: نسل ششم دستگاه‌های مایدیا پیشرفته ترین دستگاه تهویه مطبوع دنیا محسوب می‌شود

پیک مدیرکل بازاریابی کمپانی مایدیا نیزدرادامه این مراسم به معرفی نسل ششم دستگاه‌های این شرکت پرداخت و اظهار کرد: این دستگاه‌ها با ظرفیت یک هزار و 28 اسب بخار بالاترین ظرفیت را در دنیا را دارند و پیشرفته ترین دستگاه تهویه مطبوع دنیا محسوب می‌شود.

در بخش بعدی آقای آخوندی مدیرفروش بخش صنعتی شرکت بدرتک به معرفی محصولات مختلف قابل عرضه توسط این شرکت پرداخت.

با تفاهم جدیدی که توسط شرکت بدرتک و مایدیا بعمل آمده شرکت بدرتک الکتریک به مرکز خاورمیانه آموزش و تامین قطعات یدکی مایدیا تبدیل شده است.

دکترمحمد محمود مدیر عامل گروه بدر هم به معرفی سایر شرکتهای گروه بدر در زمینه‌های مختلف از جمله لوازم خانگی صادرات،  مواد غذایی، دستگاه‌های اداری، پمپ‌های آب و لوازم پیرایشی و برقی پرداخت.

بنابریان گزارش، شرکت بدر تک الکتریک در حاشیه سمینار تخصصی سیستم‌های تهویه مطبوع مرکزی مایدیا از نسل ششم محصولات VRF خود رونمایی کرد.

 
بدرتک الکتریک / رپورتاژ

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب