امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27017 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

گوشی HUAWEI Mate ۱۰ Pro برنده سرعت شارژ و ظرفیت باتری

خبرایران:هواوی در گوشی های سری Mate ۱۰ خود تمام تلاش خود را به کار بسته تا از باتری های پر ظرفیتی بهره ببرد. البته این امر در گوشی های قبلی سری Mate یعنی mate ۹ هم رعایت شده بود به همین دلیل انتظار کاربران از باتری های سری mate شرکت Huawei همیشه بالاست.
گوشی HUAWEI Mate ۱۰ Pro برنده سرعت شارژ و ظرفیت باتری

گوشی HUAWEI Mate 10 Pro برنده سرعت شارژ و ظرفیت باتری

گوشی های Mate ۱۰، Mate ۱۰ Pro و PORSCHE DESIGN Mate ۱۰ از باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ mAh بهره می برند. این ظرفیت زیاد باتری در گوشی های mate ۱۰ که در بین پرچم داران فعلی بازار در برندهای دیگر کاملاً بدون رقیب است. به علاوه بهره گیری از NPU در چیپ اصلی گوشی با ایجاد هوش مصنوعی در آن موجب مانیتورینگ سیستم مصرف باتری و صرفه جویی بیشتر در در آن شده است.

علاوه بر ظرفیت باتری، سیستم شارژ سریع گوشی های Mate ۱۰ هم موجب شده که این ظرفیت زیاد باتری لزوماً به معنای زمان بیشتر شارژ نباشد بلکه برعکس، با وجود این ظرفیت زیاد باتری، سرعت شارژ گوشی های Mate ۱۰ هم از رقبای خود در برندهای دیگر با وجود که ظرفیت باتری کمتری دارند بیشتر است!

 

گوشی HUAWEI Mate 10 Pro برنده سرعت شارژ و ظرفیت باتری

 

سایت PHANDROID در جدیدترین تست خود سرعت شارژ گوشی HUAWEI Mate ۱۰ Pro با سایر گوشی های رقیب مقایسه کرده است و نتایج جالبی به دست آورده است. در این تست مشاهده شده که زمان شارژ حداکثری این گوشی از صفر تا ۱۰۰ با الگوی زیر تنها ۱ ساعت ۲۰ دقیقه زمان برده است. این درحالیست که زمان شارژ گوشی نوت ۸ سامسونگ با وجود ظرفیت کمتر ۱ ساعت ۴۷ دقیقه می باشد.

 

گوشی HUAWEI Mate 10 Pro برنده سرعت شارژ و ظرفیت باتری

 

همچنین گوشی Pixel ۲ XL از زمان شارژ ۲ ساعت و ۴۳ دقیقه بهره می برد. تنها گوشی OnePlus ۵T از زمان شارژ مشابه Mate ۱۰ Pro بهره مند است که البته ظرفیت باتری آن هم از mate ۱۰ Pro کمتر است و تنها ۳۳۰۰ mAh است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب