امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26946 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد؛

اقدامات قانونی وهمکاری مردم ضامن ریشه کنی مجموع آسیب های اجتماعی است

خبرایران: مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در گفتگوی ویژه خبری گفت: تا زمانی که مردم به متکدیان کمک می‌کنند دیگر نباید انتظار داشت که از میزان متکدیان در سطح شهر کاسته شود.
اقدامات قانونی وهمکاری مردم ضامن ریشه کنی مجموع آسیب های اجتماعی است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران رضا قدیمی، شب گذشته در گفتگوی ویژه خبری ساعت 18:30 شبکه خبر با اشاره به نقش مهم مردم برای رفع معضل تکدی گری  ، افزود  : ما در حوزه جذب متکدیان هیچ مشکلی نداریم اما70 درصد از این افراد پس از آزادی از سامان سراها به دلیل کمک‌های مردمی و درآمد میلیونی، مجدداً به کار  تکدی  بازمی‌گردند.

 

قدیمی با تأکید بر اینکه درصد زیادی از متکدیان پایتخت اتباع خارجی و بیگانگان هستند تصریح کرد: باید در میزان مجارت های این متکدیان تجدیدنظر صورت گیرد.

قدیمی در ادامه با تشریح اینکه نگهداری در سامان سراها بر اساس قانون از 21 روز تا 3 ماه به‌صورت شبانه‌روزی  است گفت: اگر متکدی حرفه‌ای باشد پرونده وی برای پیگیری‌های بعدی و تصمیم‌گیری نهایی تحویل قوه قضاییه می‌شود و در صورت اثبات حرفه‌ای بودن فرد، این مدت نیز تمدید خواهد شد .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب