امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26797 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مایکروسافت لانچر ۱۰ میلیون بار دانلود شد

خبرایران: تنها پس از گذشت دو ماه از راه‌اندازی رسمی مایکروسافت لانچر، آمار دانلود آن از مرز ۱۰ میلیون عبور کرده است.
مایکروسافت لانچر ۱۰ میلیون بار دانلود شد

دانلود ۱۰ میلیونی مایکروسافت لانچر،‌ دومین موفقیت این شرکت پس از مایکروسافت اج محسوب می‌شود. اپلیکیشن اندرویدی مایکروسافت اج نیز در عرض دو هفته توانست آمار دانلود یک میلیونی را ثبت کند.

این شمارش که توسط ردیاب دانلود گوگل پلی انجام شده،‌ تاکنون عددی بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون را نشان می‌دهد. این ردیاب تنها تعداد دانلودها را ثبت می‌کند؛ بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که تمامی این ۱۰ میلیون دانلود، کاربر فعال باشند. با این‌حال هنوز هم یک ابزار جذاب برای تشخیص میزان محبوبیت اپلیکیشن‌ها است.

Microsoft Launcher در مقایسه با ارو لانچر (Arrow) که در سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی شد، بسیار پیشرفته‌تر است و به کاربران اندرویدی اجازه می‌دهد تا عملکردهای گوشی موبایل‌شان را شخصی‌سازی کنند. مایکروسافت لانچر علاوه بر وال‌پیپرهای روزانه‌ی بینگ، تنظیمات جدید برای ‌آیکون‌ها و اپ دراور، دسترسی‌های سریعی به فید خبری، فعالیت‌ و رویدادهای اخیر و غیره ایجاد کرده است. این اپلیکیشن همانند مایکروسافت اج که تم‌های جدیدی برای کاربران اندرویدی ایجاد کرده، عملکردهایی مثل Continue on PC را ارائه می‌کند تا سریع‌تر به برنامه‌هایی که قبلا باز کرده‌اید،‌ دسترسی داشته باشید.

این لانچر نمی‌تواند با قابلیت‌های شخصی‌سازی نوا لانچر و اکشن لانچر رقابت کند؛ هرچند که استفاده از آن، ‌مخصوصا برای کاربران ویندوز فون خالی از لطف نخواهد بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب