امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26765 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دبیرکل فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی اعلام کرد؛

مراکز بهاران الگو و مدلی برای سایر کشورهاست

خبرایران: دبیرکل فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی ، در بازدید از ﻣﺮﻛﺰ ﺑﻬﺎﺭاﻥ منطقه ی 17 گفت: مراکز بهاران در ارائه ﺧﺪﻣﺎﺕ می تواند به عنوان الگو و مدلی برای ساير کشورها باشد.
مراکز بهاران الگو و مدلی برای سایر کشورهاست

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، روری تروئل، به همراه 6 نفر از مددكاران اجتماعى برجسته جهانی از کشور های آلمان ، نیوزلند ،سوییس ، ژاپن ، کانادا و ارمنستان پیش از حضور در کنگره 60 سال مددکاری اجتماعی ایران با حضور در مرکز بهاران منطقه ی 17 ضمن بازدید و ارزیابی از بخش های مختلف این مرکز اظهار داشت: ﺧﻴﻠﻲ اﺣﺴﺎﺱ ﺭﺿﺎﻳﺖ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﭼﻮﻥ ﺗﻌﻬﺪ ﻣﺮﻛﺰ ﺑﻬﺎﺭاﻥ ﺑﺮاﻱ ﻛﺎﺭ و ﺩﺧﻴﻞ ﻛﺮﺩﻥ ﺧﺎﻧﻮاﺩﻩ ﻫﺎ بسیار مناسب و با برنامه ریزی شده است.

تروئل با تقدیر از نوع خدمات ارائه شده در این مراکز افزود: یکی از موارد قابل توجه این است ﻓﺮﺩﻱ که اعتیاد خود را ترک کرده ، در این مرکز مشغول به مهارت آموزی می شود ﻛﻪ این فعالیت و برنامه ریزی ﺑﻪ اﺳﺘﺎﻧﺪاﺭﺩ ﻫﺎﻱ ﺑﻴﻦ المللی ﻧﺰﺩﻳﻚ و قابل تحسین است که افراد در طی درمان حرفه آموزی را هم در برنامه و فرآیند خود دارند

وی حرفه آموزی را باعث افزایش اعتماد به نفس عنوان کرد و تصریح کرد: انسان ها بزرگترین سرمایه یک جامعه اند، حفظ، پرورش، نگهداری، هدایت آنان به سمت و سوی یک انسان مولد و فعال جامعه در این مراکز به خوبی در حال انجام است.

دبیرکل فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی در خصوص ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻣﻬﺎﺭﺕ ﻫﺎﻱ ﺯﻧﺪﮔﻲ به مددکاران اجتماعى گفت: یکی از جنبه‎های مهم سلامتی، ‌سلامت روانی افراد است که این سلامتی با ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻣﻬﺎﺭﺕ ﻫﺎﻱ ﺯﻧﺪﮔﻲ میسر خواهد شد.

وی در خصوص درمان معتادان هم گفت: ﺑﺨﺶ ﻣﻬﻤﻲ اﺯ فرآیند ﺩﺭﻣﺎﻥ ﺑﻪ ﻋﻬﺪﻩ ي ﺧﻮﺩ ﺑﻴﻤﺎﺭاﻥ است و باید به این مسئله توجه داشت و به خانواده ها هم اطلاع رسانی کرد.

در پایان این بازدید 2 ساعته افرادی که در مراکز بهاران دوره درمان خود را سپری کرده و مشغول بکار شده بودند دست آوردهای خود را به این هیئت 7 نفره هدیه کرد.

دبیر کل فدراسیون جهانی نیز به پاس قدردانی از زحمات و تلاش های مددکاران اجتماعى که در این راه صادقانه قدم برداشتند شال مخصوص با علامت فدراسیون جهانی را به زینب نصیرى مددكار اجتماعى و معاون رفاه و مشارکت هاى اجتماعى سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و یوسف دولتی بهره بردار مرکز بهاران منطقه 17 تقدیم کرد.

لازم به ذکر است ، ایران 6 سال است که عضو فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی است و اولين کنگره 60 سال مددکاری اجتماعی روزهای 27 و 28 آذرماه در محل باشگاه شماره یک شرکت نفت از ساعت ۸:۳۰ تا 18 برگزار خواهد شد.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب