امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26743 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۴:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تودیع و معارفه داخلی حوزه مدیریت نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار شد

خبرایران: آیین تکریم از خدمات «امید صفرخانی» مدیر سابق حوزه مدیریت و معارفه « سید صالح الدین نوری زمان آبادی» مشاور و سرپرست حوزه مدیریت این مجموعه در محل نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب برگزار شد.
تودیع و معارفه داخلی حوزه مدیریت نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه داخلی مدیر حوزه مدیریت با حضور  جناب آقای دکتر محمد رئوف قادری مدیرعامل،  معاونین و مدیران  نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار شد.

دکتر محمد رئوف قادری در این مراسم با اشاره به این که رعایت قانون باید سرلوحه کار مدیران و کارکنان مجموعه باشد، بیان داشت: رعایت قانون سبب می شود تا از تصمیمهای سلیقه ای خودداری کنیم که این امر به بیشتر شدن نظم در هر سازمانی کمک می کند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با بیان اینکه الزام به رعایت حقوق افراد یکی دیگر از اصولی است که باید به آن توجه شود، گفت: توجه کامل به استراتژی مسولان شهرداری که در راستای خواست مردم انتخاب شده اند، باید در راستای کار قرار گیرد و ازآنجا که نمایشگاه شهرآفتاب یکی از مراکز بزرگ مراجعه کنندگان است، وظیفه ما ایجاب می کند در راستای جلب رضایت مردم تمام سلایق را در نظر بگیریم.

وی افزود: موفقیت در کار و رسیدن به هدف از راه درست یکی دیگر از اصولی است که باید رعایت شود و مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب باید با بسترسازی مناسب، بهترین خدمات موجود را ارائه دهد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با بیان اینکه صنعت نمایشگاهی سبب رشد اقتصادی در کشورهای مختلف شده است اظهار داشت: مجموعه شهرآفتاب با برگزاری نمایشگاه های با کیفیت باید به رشد اقتصادی کشور کمک کند.

قادری با اشاره به درآمدزایی برگزاری نمایشگاه های بین المللی برای اقتصاد کشور گفت: هم اکنون نمایشگاه در شهرآفتاب در حال برگزاری است که با توجه به حضور بیش از 1200 نفر از چین درآمد خوبی نصیب هتلها، حمل و نقل و …. شده است که باید با برگزاری نمایشگاه های بین المللی بیشتر این سهم را در اقتصاد افزایش دهیم که سبب ایجاد اشتغال در کشور هم خواهد شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح  از سوی جناب آقای دکتر قادری از زحمات امید صفرخانی تقدیر و حکم سید صالح الدین نوری زمان آبادی به ایشان اهدا شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب