امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26475 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور پررنگ شرکت های خارجی و شرکت های معتبر داخلی؛

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی، سیم و کابل و صنایع وابسته ایران برگزار می شود

خبرایران: چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی، سیم و کابل و صنایع وابسته ایران با حضور پررنگ شرکت های خارجی و شرکت های معتبر داخلی در تاریخ ۱۵ تا ۱۸ آذر ماه ۹۶ در محل نمایشگاه های شهر آفتاب برگزار می شود
چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی، سیم و کابل و صنایع وابسته ایران برگزار می شود

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی، سیم و کابل و صنایع وابسته ایران با حضور پررنگ شرکت های خارجی از کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، اتریش، انگلستان، ترکیه، هند، چین، کره، بلژیک، سوییس، روسیه و صربستان برگزار خواهد شد.

ازاین تعداد، کشور اتریش با 18 شرکت، کشور ایتالیا با 11 شرکت و کشور های آلمان و فرانسه با 5 شرکت بیشترین تعداد شرکت کننده از قاره سبز را دارند. از آسیا نیز چین با 30 شرکت هند 5 شرکت  و کره جنوبی با 3 شرکت بیشترین تعداد غرفه دار را به خود اختصاص داده اند.

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی، سیم و کابل و صنایع وابسته ایران در تاریخ 15 تا 18 آذر ماه 96 در محل نمایشگاه های شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.
 چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی، سیم و کابل و صنایع وابسته ایران با حضور پررنگ شرکت های خارجی و عمدتا اروپایی و شرکت های معتبر داخلی در تاریخ ۱۵ تا ۱۸ آذر ماه ۹۶ در محل نمایشگاه های شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب