امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26432 تاریخ انتشار: جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

انتقاد کی‌روش از قوانین فیفا

خبرایران: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از قوانین فیفا برای آماده‌سازی تیم‌ها انتقاد کرد.
انتقاد کی‌روش از قوانین فیفا

به گزارش خبرایران به نقل از vives futbol، تا ساعاتی دیگر قرعه‌کشی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در کاخ کرملین برگزار می‌شود. در این مراسم سرمربیان تیم‌های راه یافته به جام جهانی حضور دارند. کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران  در مسکو به عملکرد پرو اشاره کرد و گفت: مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی از تمام قاره‌ها سخت‌تر است. زمانی که پرو به جام جهانی صعود می‌کند و شیلی نمی‌تواند به این بازی‌ها راه پیدا کند نشان دهنده آن است که رقابت‌ها در این منطقه خوب و سخت است. من دیدار پرو برابر برزیل را تماشا کردم و از عملکرد بازیکنان پرو شگفت‌زده شدم. بازیکنان این تیم از سطح بالایی برخوردارند. 

سرمربی پرتغالی دوباره به قوانین فیفا اعتراض کرد و گفت: کشورهایی مانند پرو و ایران باید آماده‌سازی متفاوتی داشته باشند. همیشه اعلام کرده‌ام قوانین فیفا که اجازه می‌دهند بازیکنان چهار روز پیش از بازی، تیم‌های ملی‌شان را همراهی کنند خوب است اما این موضوع تنها برای کشورهایی هم‌چون آلمان، آرژانتین و برزیل به کار می‌آید. اگر یک قانون مناسب در این زمینه وجود داشته باشد فاصله تیم‌ها کمتر می‌شود. 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب