امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26401 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران:

نقاط گردشگری دریایی مازندران شناسایی می شود

خبرایران:معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: مطالعات شناسایی نقاط گردشگری دریایی طبق مصوبات اقتصاد مقاومتی در حال انجام است.
نقاط گردشگری دریایی مازندران شناسایی می شود

به گزارش خبرایران، محسن مصطفایی پیش ازظهر چهارشنبه در کارگروه گردشگری استان در خصوص شناسایی مکانهایی برای  توسعه صنعت گردشگری دریایی در مازندران گفت: سازمان بنادر و دریانوردی مکلف شد طبق مصوبات اقتصاد مقاومتی و بر اساس نیازی که برای مازندران در زمینه رونق گردشگری دریایی برنامه ریزی شده بود مطالعاتی را در خصوص شناسایی این نقاط انجام دهد.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران ادامه داد: بر همین اساس مشاور طرح انتخاب شد و با تامین اعتبار مطالعات شناسایی سواحل صورت پذیرفت و نتیجه آن  در جلسه کمیته  ساماندهی سواحل مازندران مطرح و به تصویب رسید.

مصطفایی اظهار داشت: انتخاب مکانهای گردشگری دریایی با هماهنگی دستگاههای متولی همچون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ، منابع طبیعی و سازمان محیط زیست صورت گرفته و جلسات مختلفی نیز برای هماهنگی با این دستگاهها برگزار  شد.

وی با بیان اینکه گزارش نهایی مطالعات و شناسایی مناطق می تواند به عنوان  سند بالا دستی برای توسعه مازندران در نظر گرفته شود ، خاطرنشان کرد: گزارش کار توسط مهندس مشاور و با توجه به نقطه نظرات استانی تهیه شده که امیدواریم این مطالعات  پس از نهایی شدن به تصویب برسد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب