امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26387 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

۱۰ شرکت برتر تولید شیرینی و شکلات جهان

خبرایران: Candy Industry هر سال فهرستی از ۱۰۰ شرکت شیرینی‌سازی بزرگ در جهان را منتشر و آن‌ها را با فروش خالص رتبه‌بندی می‌کند. در همین راستا و در جدول زیر چکیده‌ای از این فهرست آمده و ۱۰شرکت برتر تولید شیرینی در جهان که شکلات هم تولید می‌کنند، به همراه میزان فروش خالص‌شان در سال ۲۰۱۶ آورده شده است.
۱۰ شرکت برتر تولید شیرینی و شکلات جهان


Candy Industry، هر سال فهرستی از ۱۰۰ شرکت شیرینی سازی بزرگ در جهان را منتشر و آن ها را با فروش خالص رتبه بندی می کند. درهمین راستا و در جدول زیر چکیده ای از این فهرست آمده و ۱۰شرکت برتر تولیدشیرینی درجهان که شکلات هم تولید می کنند، به همراه میزان فروش خالص شان در سال ۲۰۱۶ آورده شده است.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) از " icco "، به طوری که مشاهده می شود، در این رتبه بندی شرکت مارس از ایالات متحده و با فروش خالص ۱۸۰۰۰ دلار امریکا در جایگاه نخست قرار دارد و پس از آن شرکت های موندلیز اینترنشنال از امریکا و فررو گروپ از ایتالیا قرار دارند.

 

  

 
منبع:Candy Industry

* شامل محصولات غیر شیرینی می شود


بازار کاکائو و شکلات ارگانیک در جهان:

بازار کاکائو ارگانیک نشان دهنده سهم بسیار کمی از کل بازار کاکائو است به طوری که تخمین زده می شود، کمتر از ۰,۵ درصد کل تولید را در اختیار داشته باشد. ICCO (سازمان بین المللی کاکائو) (۱) برآورد می کند که تولید کاکائو همراه با گواهی ارگانیک ، ۱۵،۵۰۰ تن از کشورهای ماداگاسکار، تانزانیا، اوگاندا، بلیز، بولیوی، برزیل، کاستاریکا، جمهوری دومینیکن، السالوادور، مکزیک، نیکاراگوئه، پاناما، پرو، ونزوئلا، فیجی، هند، سریلانکا و وانواتو به دست می آید.

با این حال، تقاضا برای محصولات کاکائو ارگانیک با سرعت بسیار زیاد درحال افزایش است، چراکه مصرف کنندگان به طور فزاینده ای در مورد امنیت مواد غذایی خود همراه با سایر مسائل زیست محیطی نگران هستند.

همچنین تولید کنندگان کاکائو گواهی شده ارگانیک، باید تمام الزامات مرتبط با قوانین کشورهای وارد کننده در زمینه محصولات ارگانیک را رعایت کنند. درحالی که مزیتی که برای کشاورزان کاکائو می تواند به همراه داشته باشد این است که کاکائو ارگانیک قیمت بالاتری نسبت به کاکائو معمولی دارد و معمولا از ۱۰۰ دلار امریکا تا ۳۰۰ دلارامریکا برای هر تن می رسد. با این حال، کشورهای مبدأ با حجم کمتر ، حق هزینه ای اضافی بسیار بیشتری را قرار دهند. درحالی که این میزان هزینه اضافی، هزینه های محقق شدن نیازمندی های تولید کاکائو ارگانیک و هزینه صدور گواهینامه به سازمان های صدور گواهینامه را پوشش می دهد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب