امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26361 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۵:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

انعقاد تفاهم نامه با معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت

خبرایران: پیش از ظهر چهار شنبه 17 آبان ماه سال جاری تفاهم نامه همکاری فی مابین صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت به امضارسید.
انعقاد تفاهم نامه با معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت

به گزارش خبرایران از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (بنیاد ملی علم ایران)، پیش از ظهر چهار شنبه 17 آبان ماه سال جاری در ادامه سیاست های صندوق مبنی بر همکاری های علمی با سازمان ها و وزارت خانه ها، تفاهم نامه همکاری فی مابین صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (بنیاد ملی علم ایرانINSF) و معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت به امضای دکتر نصرت‌ا... ضرغام رئیس صندوق و دکتر برات قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت رسید.

همکاری در زمینه های پرورش و تقویت ایده جهت کمک به شکل­گیری، انسجام و تقويت حلقه­های زنجیره ایده تا صادرات، تسهیل ورود و استفاده از نتایج پژوهش­ها و نوآوری­های داخلی در صنایع و بنگاه­های اقتصادی، کمک به فرهنگ­سازی و گسترش تحقیق و توسعه و پژوهش و نوآوری در بنگاه­های صنعتی، معدنی و تجاری و هدايت پژوهشگران در جهت تحقق نیازها و اولويت­هاي پژوهشی فناوری محور از جمله اهداف این تفاهم نامه می باشد. گفتنی است مدت این تفاهم‌نامه به مدت سه سال و در راستای ارتقاء سطح فناوری در بخش صنعت، معدن و تجارت از طریق تعامل با پژوهشگران کشور به روش های علمی و پژوهشی خواهد بود.

در این نشست مقرر شد با عنایت به زمینه ها و ظرفیت های حمایتی موجود متممی نیز تدوین و به امضای طرفین برسد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب