امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26314 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر بیژن صادق نایب اعلام کرد؛

خسارت بیمه گذاران مناطق زلزله‌زده در اسرع وقت توسط بیمه دانا پرداخت می شود

خبرایران: دکتر صادق نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا گفت: پس از حادثه زلزله کرمانشاه با تشکیل کارگروه ویژه ای گروه ارزیابی خسارت این شرکت از ستاد به مناطق زلزله غرب کشور اعزام شد.
خسارت بیمه گذاران مناطق زلزله‌زده در اسرع وقت توسط بیمه دانا پرداخت می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر بیژن صادق نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت در ادامه افزود: گروه ارزیابی خسارت بیمه دانا در ساعات اولیه در محل حاضر شدند و به ارزیابی خسارت وارد شده به بیمه گذاران این شرکت اقدام کردند.

دکتر صادق با تأکید بر پرداخت خسارت آسیب‌دیدگان در اسرع وقت، اضافه کرد: بیمه گذاران این شرکت که اغلب پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی (ارتش و نیروی انتظامی) هستند می توانند جهت پیگیری پرونده خود به شعبه کرمانشاه مراجعه کنند.

وی در پایان گفت: منازل مسکونی و اثاثیه منزل بیمه گذاران نیروهای نظامی و انتظامی(ارتش و نیروی انتظامی) تحت پوشش بیمه دانا بوده که پس از تشکیل پرونده و ارزیابی خسارت توسط کارشناسان مستقر در مناطق زلزله‌زده در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب