امروز: شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/11]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26305 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رونمایی از دو محصول جدید فریدولین در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم‌خانگی

خبرایران: شرکت فریدولین در نظر دارد، همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در تهران، از دو محصول جدید خود رونمایی کند.
رونمایی از دو محصول جدید فریدولین در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم‌خانگی

به گزارش خبرایران، یکی از محصولاتی که قرار است در هفدهمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران، به بازار معرفی شود، ماشین لباسشویی ۱۲ و ۶ کیلویی است که تمام آن توسط مهندسان داخلی طراحی و تولید شده است.

این محصول دارای تخفیف نمایشگاهی به میزان ۱۰ درصد بوده و نسبت به نمونه‌های داخلی و خارجی، کیفیت بالا و قیمت پایین‌تری دارد. ضمن اینکه خدمات پس از فروش آن در سراسر ایران، یکی از نقاط قوت و منحصر به فرد آن به شمار می‌رود.

دومین محصول تولید شده توسط شرکت فریدولین ماشین‌های لباسشویی سولار است که با انرژی خورشیدی کار می‌کند و از این رو علاوه بر بازار داخلی توانسته است با صادرات به کشورهای همسایه گام موثری در دستیابی به بازارهای خارجی بردارد.

شرکت فریدولین در راستای اهمیت روزافزون صرفه‌جویی در مصرف انرژی، حدود ۳۵ سال در عرصه تولید ماشین لباسشویی‌های مینی واش و تمام‌اتوماتیک فعالیت کرده و با محصولاتی که به بازار عرضه می‌کند، یکی از صنایعی است که به عنوان پیشتاز در حفظ منابع انرژی شناخته می‌شود.

 محصولات این شرکت، دارای دو سال گارانتی بوده و ۱۰ سال خدمات پس از فروش تحت ضمانت گروه خدمات حامیران، این تولیدات را پشتیبانی می‌کند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی از تاریخ ۲ تا ۵ آذرماه ۹۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و غرفه محصولات فریدولین در سالن ۳۸ غرفه ۶، میزبان بازدیدکنندگان است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب