امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 262 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ناصر باکیده خبر داد؛

اعلام آمادگی ۹ نهاد و سازمان برای حضور در بخش تجلی اراده ملی

خبر ایران: ناصر باکیده، مدیر بخش تجلی اراده ملی سي و دومين جشنواره فيلم فجرگفت: تا کنون،۹ نهاد و سازمان برای حضور در بخش تجلی اراده ملی اعلام آمادگی کردند.
اعلام آمادگی ۹ نهاد و سازمان برای حضور در بخش تجلی اراده ملی

به گزارش خبر ایران به نقل از مدیریت ارتباطات سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، ناصر باکیده، مدیر بخش تجلی اراده ملی جشنواره با اعلام این خبر گفت:از آغاز فعالیت این بخش جشنواره ،طی مذاکرات صورت گرفته با نهاد ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی،تا کنون حضور ۹ نهاد و سازمان قطعی شده است که در بخش تجلی اراده ملی آثار جشنواره را مورد ارزیابی قرار می دهند.

وی همچنین گفت:بنیاد شهید و امور ایثارگران،آموزشگاه سینمایی دارالفنون، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، مرکز ملی فرش ایران، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی (ناجی هنر)، معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، ستاد دیه کشور،سازمان بهزیستی، ۹ سازمان و نهادی هستند که تا امروز حضور آن ها در بخش تجلی اراده ملی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر قطعی شده است و طی روزهای باقی مانده به جشنواره فیلم فجر سازمان ها و نهاد های دیگر به این جمع اضافه می شوند.

همچنين ناصر باکيده مدير بخش تجلي اراده ملي سي و دومين جشنواره فيلم فجر در مورد برگزاري اين بخش جشنواره گفت: اين بخش تلاش دارد بستري مناسب براي تعامل بين دستگاهها و ارگانهاي دولتي و خصوصي با جامعه سينمايي به وجود بياورد. وي افزود در جشنواره فيلم فجر بر اين باور هستيم که اين تعامل مي تواند به سرمايه گذاري در سينما کمک کرده و از سوي ديگر بستر خوبي براي سازمانهاي مختلف ايجاد کند تا پيامهاي خود را به جامعه و مخاطبان انتقال دهند.

به گفته باکيده مراسم اختتاميه بخش تجلي اراده ملي به صورت جداگانه برگزار خواهد شد که در آيين اختتاميه اين بخش مديران عالي سازمانهاي شرکت کننده به همراه داوران و هنرمندان حضور خواهند داشت. باکيده افزود سازمانها و نهادهايي که مايل به شرکت در بخش اراده ملي جشنواره فيلم فجر هستند تا دوازدهم ديماه فرصت دارند درخواست خود به دبيرخانه جشنواره اعلام کنند.وي در مورد نحوه برگزاري بخش اراده ملي گفت: شرايط شرکت در اين بخش در سايت جشنواره اعلام شده است و سازمانهاي متقاضي بايد براي حضور ،سه داور را نيز به دبيرخانه جشنواره معرفي کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب