امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26192 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حمایت 12میلیون یورویی بانک توسعه صادرات از پروژه ای به نام «زرنام»

خبرایران: رییس شعبه تجریش بانک توسعه صادرات گفت: به دنبال حمایت های اگزیم بانک ایران از پروژه های ملی و تولیدی شرکت زرنام، شعبه تجریش این بانک به مبلغ 12 میلیون و 155 هزار یورو، پروژه دیگری از این گروه را تامین مالی می کند.
 حمایت 12میلیون یورویی بانک توسعه صادرات از پروژه ای به نام «زرنام»

آقای ابوالفضل حقدوست با اعلام این مطلب افزود: این گشایش اعتبار اسنادی از محل منابع خطوط اعتباری ریفاینانس تجارت پاریس جهت ورود مواد اولیه پروژه بزرگ ملی شرکت فرهیختگان زرنام در شعبه تجریش انجام شده است.
رییس شعبه تجریش بانک توسعه صادرات تصریح کرد : این بانک در جهت تامین مالی واحدهای تولیدی صادراتی برای تهیه مواد اولیه و با استفاده از خطوط اعتباری ریفاینانس، اقدام به گشایش اعتبار برای پروژه یاد شده کرده است.
وی اضافه کرد: بانک توسعه صادرات پیش تر نیز با اعطای تسهیلاتی به میزان 98 میلیون و 721 هزار و 187 یورو از محل منابع صندوق توسعه ملی، گروه زرنام را برای تولید قند مایع (فروکتوز) حمایت کرده بود.
حقدوست یاد آور شد: بانک توسعه صادرات ایران با گسترش روابط کارگزاری و قراردادهای تأمین مالی با بانکها در کشورهای اروپایی و آسیایی همواره حامی صادرکنندگان بوده و نقش کلیدی در افزایش صادرات غیرنفتی دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب