امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26150 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نمایندگان فرهنگی و امور بین الملل سوئد، میهمان کهریزک شدند

خبرایران : نمایندگان مؤسسه امور بین الملل و سازمان فرهنگی سوئد، فعالیت های متنوع توانبخشی و نیز نوع ارتباطات کارکنان با مددجویان این مجموعه را قابل تقدیر داشتند.
 نمایندگان فرهنگی و امور بین الملل سوئد، میهمان کهریزک شدند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ با حضور نمایندگانی از سوی مؤسسه امور بین الملل و سازمان فرهنگی سوئد در آسایشگاه خیریه کهریزک، بر اهمیت کارآفرینی و تدوین برنامه های آموزشی و نیز توسعه پایدار برای تمامی اقشار جامعه تأکید شد .

خانم ها بیته هامارگرن مدیر بخش خاورمیانه مؤسسه امور بین الملل و الریکا انگستروم مسئول برنامه های آ موزشی و کارآفرینی سازمان فرهنگی کشور سوئد، پس از دیدار از کارگاه های توانبخشی و سایر اماکن مجموعه، در نشستی مشترک با محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک به طرح دیدگاه های خود در طول سفر به کشور عزیزمان ایران پرداختند.

در ابتدای این دیدار ، صوفی نژاد با تشریح برنامه های متنوع زندگی بخشی به خانواده بزرگ کهریزک اظهار داشت:

آن دسته از سالمندان و معلولینی که دارای حداقل توان برای انجام فعالیت های روزانه باشند ، در بدو ورود به این خانه بزرگ به کارگاه های هنری معرفی می شوند تا علاوه بر بهره گیری از توان خود، روح امید به زندگی نیز در آنان تقویت شود.

وی یادآور شد:در میان سالمندان و معلولینی که هم اکنون ساکن این مرکز هستند، جمع زیادی وجود دارند که بسیار پرتوان و پر انرژی در امر تولید انواع محصولات مورد نیاز و نیز طراحی و ساخت آثار تزئینی فعال هستند که این محصولات علاوه بر رفع نیازهای داخلی ، در بازارها و نمایشگاه های مختلف قابل عرضه است .

خانم بیته هامارگرن مدیر بخش خاورمیانه مؤسسه امور بین الملل سوئد در بخشی از سخنان خود با تقدیر از فعالیت های در حال انجام کهریزک ، اذعان داشت:

پیش از این، با دیدار از چند مرکز توانبخشی و نگهداری معلولین یا سالمندان از نزدیک آشنا شدیم . امروز خوشحالم که اعلام نمائیم برجستگی های خاص و مختلفی را در کهریزک شاهد هستیم که نقطه عطف این مرکز نسبت به سایر مراکز بوده است .

هامارگرن یادآور شد:نوع مناسب ارتباط خدمت دهندگان با گیرندگان خدمت ، تنوع کارگاه هایی که سالمندان و معلولین در آن فعالیت دارند و توجه ویژه به توانبخشی آنان ، از نکاتی بود که لازمه همه مراکز نگهداری است .

مدیر بخش خاورمیانه مؤسسه امور بین الملل سوئد اظهار امیدواری کرد با طراحی و تدوین برنامه های آموزشی و تربیت مدیر در کارآفرینی ، شاهد پویایی هر چه بیشتر در زمینه توسعه پایدار باشیم .

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب