امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26116 تاریخ انتشار: جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بدون نیاز به پیش شماره؛

شماره تلفن ١٤٢٠ مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی در دسترس مردم است

خبرایران: با هماهنگی صورت گرفته با شرکت مخابرات، مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی با شماره ١٤٢٠ بدون نیاز به پیش شماره در دسترس عموم مردم قرار گرفت.
شماره تلفن ١٤٢٠ مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی در دسترس مردم است

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی با شماره ١٤٢٠ برای پاسخگویی به سوالات، انتقادات و پیشنهادات مردم و ارائه مشاوره تلفنی از سال گذشته افتتاح شد.
با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با شرکت مخابرات، بیمه شدگان و بازنشستگان تأمین اجتماعی در سراسر کشور برای تماس با این مرکز نیازی به گرفتن پیش شماره نخواهند داشت و می توانند با سهولت بیشتری از خدمات مربوطه استفاده کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب